Avatar billede qoo Nybegynder
21. marts 2004 - 13:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor slukker maskinen ikke automatiske mere ?

Har fornyeligt haft virus på maskinen og derfor formaterede jeg maskinen og geninstallerede Windows XP pro. Men når jeg som jeg altid har gjort trykker "start->luk computeren->luk" kommer den frem til et skærmbillede hvor der står du kan nu slukke for computeren, men det skulle den jo gerne gøre automatisk. Så spørgsmålet er hvordan får jeg den til at slukke automastik igen ?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
21. marts 2004 - 13:44 #1
Avatar billede qoo Nybegynder
21. marts 2004 - 14:00 #2
jamen det virkede jo, men hvorfor kan jeg ik gove dig points ?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
21. marts 2004 - 14:01 #3
skal lige lægge et svar ;o)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
21. marts 2004 - 14:58 #4
Takker For Pointz! ;o)