Avatar billede nuggitobber Nybegynder
20. marts 2004 - 12:12 Der er 15 kommentarer

Hvad er det bedste program til at lave DVD-film med?

Jeg har prøvet med neroVision, men den crasher hele tiden. Men noget i deres stil, hvor man kan lave menusystemer og tilføje ekstramateriale osv.
Avatar billede ird Praktikant
20. marts 2004 - 12:38 #1
Avatar billede ird Praktikant
20. marts 2004 - 12:39 #2
http://www.digitalempire.ath.cx/content.php?article

her er alt hvad hjertet begær :)
Avatar billede nuggitobber Nybegynder
20. marts 2004 - 13:43 #3
Jeg søger et program hvor jeg til en hjemmelavet film kan lave en DVD med meusystemer og det hele.
Nogen softwareforslag?
Avatar billede nuggitobber Nybegynder
20. marts 2004 - 13:44 #4
Giv lige et par bud, freeware eller købeprogrammer.
Avatar billede ird Praktikant
20. marts 2004 - 13:46 #5
spørg i forummet på det link jeg smed, for kan ikke råde dig
Avatar billede nuggitobber Nybegynder
20. marts 2004 - 15:20 #6
okay
Avatar billede norbert Nybegynder
20. marts 2004 - 15:58 #7
http://www.abmedia.dk/video/dvdbackup.htm
Dette program er godt til at lave en backup af en DVD. Dog må du huske, at du ikke må lave backup, hvis din original-DVD er kopispærret.
Norbert.
Avatar billede norbert Nybegynder
20. marts 2004 - 15:59 #8
OK, sorry. Jeg fik vist ikke rigtig læst, hvad du spurgte om. Sorry. :-)
Avatar billede norbert Nybegynder
20. marts 2004 - 16:04 #9
Hvis du HAR kodet din hjemmelavede film til mpeg2 eller vob, kan du bruge tmpgenc author til at lave menuer med. Du kan også brænde direkte fra programmet, når du er færdig med menuerne.
Du kan trække en demo ned her:
http://www.pegasys-inc.com/en/download/tda.html
Norbert.
Avatar billede henninga Novice
21. marts 2004 - 21:24 #10
Men ellers er her en guide til at producere DVD med menu osv:
http://www.abmedia.dk/video/dvdguide.htm  (Hvis du ikke allerede har været der ;o)
Den anvender SpruceUp programmet og er ret simpel.
HenningA
Avatar billede norbert Nybegynder
10. april 2004 - 20:27 #11
Fandt du ud af noget her?
Norbert :-)
Avatar billede henninga Novice
17. maj 2004 - 22:41 #12
Fandt du ud af noget her?
HenningA
Avatar billede mister-x Nybegynder
22. maj 2004 - 08:01 #13
Prøv "tmpgenc dvd author" der kan man ligge flere film på en disk,lave index og en fin menu det kan gøres hurtigt men man kan også lave meget ud af det
Avatar billede henninga Novice
22. maj 2004 - 14:09 #14
Vi må håbe [nuggitobber] har fundet ud af noget efterhånden - 2 måneder er da immervæk et stykke tid ;o)
Avatar billede henninga Novice
19. oktober 2004 - 01:29 #15
Hvad finder du ud af ?