Avatar billede jorael Nybegynder
20. marts 2004 - 09:07 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

OVR - bunden

Undertiden, når jeg vil indskyde et ord i teksten, begynder word uventet at overskrive frem for at skubbe teksten sig; der står så OVR i bunden. Det, OVR, klikker jeg på, så opfører den sig normalt igen. Hvordan hindrer jeg, at jeg utilsigtet kommer til at aktivere OVR- funktionen?
Avatar billede pfp Nybegynder
20. marts 2004 - 09:13 #1
Det kan du ikke hindre. Det sker når du kommer til at trykket på INS eller Insert som den rigtig hedder på tastaturet. I den dansk version af Word er INS bare blevet til OVR (for overskrivning)...

Mig bekendt kan du ikke helt deaktivere det, men du kan jo bare lade være med at trykke på den.
Avatar billede jorael Nybegynder
20. marts 2004 - 10:45 #2
Er du sikker på, at kun utilsigtet tryk på Insert (når jeg vil ramme Home eller DEL) kan være årsagen?
Avatar billede jorael Nybegynder
24. marts 2004 - 10:36 #3
Hej pfp. Hvis du vil have point, må du give et "svar"
Avatar billede jorael Nybegynder
12. september 2004 - 08:15 #4
Hvordan skal jeg nedlægge dette spørgsmål?
Avatar billede jorael Nybegynder
12. september 2004 - 08:16 #5
Måske ved at give et svar
Avatar billede jorael Nybegynder
10. oktober 2004 - 18:15 #6
nu skal det væk
Avatar billede jorael Nybegynder
17. juni 2006 - 14:01 #7
vi lukker