Avatar billede axe2 Nybegynder
18. marts 2004 - 21:36 Der er 3 kommentarer

Hardware krav til Batllefield 1942 og dennes Mods

Hej jeg skal have en maskine der skal kunne køre ovenstående spil.

Er der nogle der ved om man med en 700mhz athlon kan nøjes med at opgradere grafikkortet til evt. geforce FX serien, eller det komplet umuligt at undgå en motherboard + cpu opgradering.

Evt. er der nogle der kender et nyt billigt godt bundkort, der kører spil godt.

Hvad med duron og celeron, altså "top modellerne", er det velegnede til disse spil.

VLH
Axe2
Avatar billede tobias28 Praktikant
18. marts 2004 - 23:26 #1
Tjaa.....kan kun sige at jeg kører det fint på en

intel celeron 1,7 Ghz
512 mb pc2100 ram
128 Mb geforce 3 ti 200 grafikkort..

Har selv en P3 700 mhz med 256 mb ram og onboard voodoo 3dfx 8 mb grafik....der vil den slet ikke starte op....menm det er grafikkortets skyld...

i bund og grund tror jeg du gør klogt i at opgradere....du kan få en ret god maskine for meget få penge....

en maskine som min celeron kan laves for omkring 2000 med kabinet

Mvh. Tobias
Avatar billede martinowitz Nybegynder
19. marts 2004 - 08:47 #2
Duron og Celeron er ikke en top model :-)

700MHz er for lidt til at få noget ordentligt ud af BF1942. Normalt vil du kunne få et ekstra pust til dine spil, hvis du har en nyere cpu, og så sætter et kraftigt grafikkort i, men der er dog grænser.

Hvis du vil ud og købe nyt bundkort, så vær lige sikker på, at der er AGP på bundkortet - der er utrolig nok stadigvæk nogen, som producerer kort uden AGP :-(

Du kunne jo evt. gøre dig selv den tjeneste, at du køber en af de samlede pakker der f.eks. findes på EDBpriser, som indeholder cpu, bundkort, ram m.v.

Og så kan du iøvrigt godt glæde dig til BF Vietnam - endnu bedre end BF 1942

/Martin
Avatar billede axe2 Nybegynder
02. oktober 2010 - 16:46 #3
skeiv et svar