Avatar billede striker2003 Nybegynder
18. marts 2004 - 17:55 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

hvordan åbner men en mail uden den ikke åbner

hvordan åbner men en mail uden den ikke åbner:
jeg har et problem med for mange junks mail som lægger add ware ind det er et stort problem da jeg godt kan lide min E-mail (hotmail) og vil ikke skifte jeg bruger outlook til at se min mail MEN den åbner alle mail nå de er der hvad gør jeg for ikke at se men med det samme :-/ håber det ikke er et problem
Avatar billede ztyxx Nybegynder
18. marts 2004 - 17:58 #1
højreklik på den, vælge Egenskaber, Detaljer og meddelelseskilde, så kan du se hvad den indeholder
Avatar billede summer Mester
18. marts 2004 - 18:11 #2
Kan du ikke sætte tid på hvornår dine mail åbner i outlook, som man kan i OE
Avatar billede bartfreak Nybegynder
18. marts 2004 - 18:26 #3
mener du indholdsruden..??
Avatar billede striker2003 Nybegynder
18. marts 2004 - 18:28 #4
ja
Avatar billede bartfreak Nybegynder
18. marts 2004 - 20:35 #5
der er i "vis/layout/indholdsrude..O)..fjern fluebenet..!
Avatar billede perj Nybegynder
20. marts 2004 - 10:31 #6
I Outlook er det: Vis - autoindhold.
Avatar billede justaname Nybegynder
21. marts 2004 - 16:23 #7
der findes et dansk antispam program der hedder spamfighter.
det virker utroligt godt og er meget nemt at bruge desuden er det gratis.
du kan hente det her

www.spamfighter.dk
Avatar billede bartfreak Nybegynder
26. marts 2004 - 06:02 #8
man kan også bruge sin webmail..O)