Avatar billede raziel Nybegynder
18. marts 2004 - 11:58 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problemer med lyd

Hej eksperter jeg har problemer med min lyd når jeg spiller BF1942, Half-Life/CS, og Legacy of Kain: Defiance.
Problemet er at lyden begynder at skratte når jeg har spillet i 5-30 min. men virker perfekt når jeg kommer ud på skrivebordet.
Jeg bruger et Asus nForce 2 A7N8X Deluxe Onboard lydkort som understøtter 5.1 surroundsound. Windows 2000 Pro og nVidia soundstorm 5.1 som driver. Jeg ved ikke der er noget med højtalerne da jeg har prøvet med andre højtalere.

P.S. da jeg har haft lidt dårlige erfaringer med point uddeling skal lige siges at jeg uddeler kun point til spørsmål som løser problemet eller er med til at løse det.
Avatar billede shocino Nybegynder
30. marts 2004 - 10:55 #1
hej prøv at downloade de seneste drivere fra www.nvidia.com/www.asus.com
Avatar billede raziel Nybegynder
30. marts 2004 - 11:05 #2
Der er ingen nye drivere til hverken mit motherboard eller til nVidia soundstorm.
Avatar billede raziel Nybegynder
04. januar 2005 - 10:38 #3
Hm igen intet