Avatar billede puppetmaster Nybegynder
18. marts 2004 - 10:33 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Cellestørrelse er ikke præcis nok

Vi har vel alle prøvet at lave en tabel med en del celler, for derefter at opdage, at der skulle have været tilføjet et par celler til. Så griber man jo efter tabel/ramme-tegneværktøjet og tegner løs. Problemet er så at cellevæggene sjældent kommer til at passe med de andre i en given kolonne.
Så kan man bruge 20 lange og 20 brede på at tilpasse med Egenskaber for tabel, men er der ikke en nemmere måde?
Avatar billede hcma Novice
18. marts 2004 - 11:02 #1
kan du ikke bare: marker en kolonne -> højreklik -> indsæt kolonne ??
Avatar billede hcma Novice
18. marts 2004 - 11:03 #2
eller: opdel celle o.s.v.
Avatar billede puppetmaster Nybegynder
18. marts 2004 - 11:14 #3
Jo, men det er jo ikke meget bedre end mit eget forslag.....er der ikke en "align" funktion eller sådan noget.....et grid ....eller lign......
Avatar billede puppetmaster Nybegynder
07. april 2004 - 10:34 #4
lukker spørgsmålet igen uden et "rigtigt" svar.
Avatar billede piphans Nybegynder
03. maj 2004 - 14:11 #5
Prøv at holde alt-tasten nede når du justerer cellebredden med musen.