Avatar billede meilby Nybegynder
17. marts 2004 - 13:40 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Problemer med at åbne windows Hjælp fil

Er der nogen der ved hvordan jeg kan løse dette problem.

Koden jeg bruger til at åbne en hjælp fil er denne.

BOOL CMyTestDlg::OnHelpInfo(HELPINFO* pHelpInfo)
{
    return CDialog::OnHelpInfo(pHelpInfo);
}

Den vil ikke åbne hjælp filen, hvis jeg double klikker på den ude i windows kan den nemt åbne den. Jeg får denne fejl :
"Emnet findes ikke. Kontakt programforhandleren for at få en opdateret hjælp-fil. (129)"

Nogen der kan svare mig på hvordan jeg løse dette ?

Programmet er en Dialog lavet i MS VC++ 6.0 med MFC.
Avatar billede bertelbrander Novice
17. marts 2004 - 17:53 #1
Jeg tror at problemet er at den ikke kan det index i hlp-filen som den leder efter og ikke at den ikke kan finde filen.

Måske kan du kikke i pHelpInfo for at se hvilket emne den leder efter, og kontrolere om emnet findes.

(Det er > 5 år siden jeg arbejdede med hlp-filer.)
Avatar billede meilby Nybegynder
10. august 2004 - 11:33 #2
Jeg fandt desværre ikke ud af det, men det er ikke vigtigt længere så jeg lukker spørgsmålet.