Avatar billede namnam Nybegynder
17. marts 2004 - 11:33 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ebay.de hvordan gør man?

Hej. Jeg har oprettet en konto på ebay.de med mit visa kort. Men da jeg ikke kan tysk, bruger jeg fx. babelfish translate til at oversætte det jeg ikke lige kan resonere mig frem til. Jeg har fundet ud af at byde på tingene, men jeg har ikke fundet ud af  hvordan jeg afslutter handlen, er der nogen der kan fortælle mig det?

MVH NAM
Avatar billede baxos Nybegynder
17. marts 2004 - 16:33 #1
Hvorfor bruger du ikke bare ebay.com ? :P
Avatar billede joelsine Nybegynder
18. marts 2004 - 00:40 #2
ja hvis det er lige som på ebay.com så slutter auctionen jo når tiden er gået, hvis du benytter buy it now så slutter den når du har trykket på den.
efterfølgende skal du jo have betalt, der står altid hvilke betalingsformer hver enkelt bruger accepterer, og der står også hvorhen i verden de vil sælge. jeg bruger ebay.com meget og et godt tip er: der står tit us only, send en mail og så vil 99% godt sælge uden for usa. beslut altid hvor meget du højst vi byde, vent til 2 min før auctionen slutter og byd så det du aller højst vil give, den hæver kun med mindt muligt over det der er budt(autobud) det vil sige at selvom du byder eks 100$ så får du varen for eks 50$ hvis det der højst er budt er 48$
Avatar billede joelsine Nybegynder
18. marts 2004 - 00:41 #3
hvad mener du egenligt med at du har oprette konto på ebay med visa ?
Avatar billede namnam Nybegynder
18. marts 2004 - 16:00 #4
At jeg har tastet mit visakort nummer ind for "validation"..