Avatar billede clj Nybegynder
16. marts 2004 - 17:45 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Hvordan slettes et program

Hvordan sletter jeg et program, som jeg har afprøvet.

Mvh. Claus L. Jepsen.
Avatar billede ullidk Nybegynder
16. marts 2004 - 17:47 #1
Kontrolpanel -> Tilføj/fjern programmer
Avatar billede clj Nybegynder
16. marts 2004 - 18:31 #2
Det jeg ønsker at vide er, hvordan jeg sletter et program på min PDA Tungsten T3. Claus
Avatar billede ullidk Nybegynder
16. marts 2004 - 19:57 #3
Ups...sorry!:-)
Avatar billede jeppe_k Nybegynder
17. marts 2004 - 18:35 #4
Det er længe siden jeg har brugt palm, men så vidt jeg husker når du står på forsiden, eller hvad skal jeg sige oversigten af programmer, gå ind på MENU (knappen med rule menuer)-> programmer, (her skulle du have mulighed for at slette programmer, det kan også være at der står delete)
Avatar billede jeppe_k Nybegynder
17. marts 2004 - 18:41 #5
Her er svaret: HOME -> MENU -> APP MENU -> DELETE -> tryk på programmet du vil fjerne -> TRYK delete -> Yes -> Done
Avatar billede clj Nybegynder
18. marts 2004 - 16:53 #6
Tak for svaret, det var jo gange lige til. Claus