Avatar billede connect Nybegynder
16. marts 2004 - 14:05 Der er 7 kommentarer

Dk´s største C# projekt

Hej alle,

Ved godt det måske ikke er rette forum - men tager alligevel chancen og håber ingen bliver "stødt".

Vi skal bruge en freelancer/fastansat C# programmør med konkret projekterfaring med C# (min. 1-2 års erfaring) til eet af DK´s største udviklingsprojekter når det gælder .Net-platformen. Lokation er Jylland. Skal være vant til at arbejde i gruppe-sammenhæng og med komplekse problemstillinger.

Idet det haster meget, tænkte jeg at der måske var een af Jer som er interesseret i at høre mere - eller måske kender een/nogen der er ?

Jeg modtager hjertens gerne CV til gennemgang - og fortæller naturligvis gerne mere om projektet til de interesserede.

Håber der findes C# folk med hår på brystet - vi har masser at tilbyde.
Avatar billede dj Nybegynder
16. marts 2004 - 14:16 #1
Det lover ellers ikke så lidt. Jeg tror ikke du er klar over hvad vi er folk rundt omkring der roder med af C# projekter :)

Men jeg synes det er meget lidt information du kommer med, kunne man få bare en smule at vide om hvad det drejede sig om, hvem I er og hvorfor du mener jeres projekt kandiderer til den fornemme titel? :)
Avatar billede z42cool Nybegynder
16. marts 2004 - 14:17 #2
Tjah... Jeg er da ihvertfald interesseret i at høre mere!
Avatar billede connect Nybegynder
16. marts 2004 - 14:39 #3
Jo, jeg er udemærket klar over hvad "folk omkring roder med" Det er sådan set vores porfession - og ja, det er rigtigt - vi lover meget - og bare rolig, der er skam bund i tingene. Jeg kan naturligvis ikke udbasunere alt om projektet i dette forum - men beretter meget gerne om flere detaljer når jeg ved at der er etableret gensidig interesse. Det kunne f.eks. gøres ved at fremsende lidt info på dig selv på fly@connect.dk
Avatar billede connect Nybegynder
16. marts 2004 - 14:41 #4
Ring eller skriv (fly@connect.dk) - så er der langt mere info at hente. Men der er vel fair nok at vi gerne lige vil se lidt profil-info på de interesserede, inden vi blotter os helt :) Vi ligger ikke skjul på at vi også kræver en hel del når det gælder erfaringsniveau.
Avatar billede connect Nybegynder
16. marts 2004 - 15:06 #5
dj: du kan finde mere info om os på www.connect.dk
Avatar billede arne_v Ekspert
20. marts 2004 - 20:24 #6
Så er det jo altid spændende at gætte på hvad der er DK's største C# projekt.

DACCIS må være et af de helt store.
Avatar billede connect Nybegynder
21. marts 2004 - 16:09 #7
Tak for Jeres kommentarer - jeg vælger at lukke emnet inden vi bevæger os ud i en sand gættekonkurrence, hvilket ikke var meningen - men tak anyway :)

LUKKER