Avatar billede tonnilerche Nybegynder
15. marts 2004 - 22:16 Der er 3 kommentarer

søges: voltmod guide til Aopen Geforce4 MX440

hey... jeg skal bruge et voltmod guide til mit Aopen Gf4 mx440..

jeg fandt en på vr-zone.com, men det var ikke til samme kort..

den der finder en guide (hurtigtst) til mig får points....

/Tonni Lerche
Avatar billede bfcs Nybegynder
09. maj 2004 - 13:10 #1
Du skulle gerne kunne bruge denne:
http://www.vr-zone.com/guides/NVIDIA/MX440VMod/
som sikkert også du selv snakker om.

For bare dit print/kort er reference fra NVIDIA
så det den. Da de fleste jo køber kort fra dem også selv sætter deres eget navn på. OG køler og hvad de ellers sådan har lyst til at gører.

For du kan se det ved at tjekke dem diagrammer de har derinde.

MEn ellers held og lykke med det.
Og husk det jo altid på eget ansvar ;)
Avatar billede tonnilerche Nybegynder
09. maj 2004 - 16:11 #2
Jeg er ret sikker på at mit kort ikke er reference, da det er low level factor, dvs kortet er beregnet til at sidde i en desktop-pc...

andre gfx-kort er jo en 12-14 cm høje, hvor mit er 8cm...
Avatar billede bfcs Nybegynder
09. maj 2004 - 17:15 #3
Der er lavet reference kort af low level factor. I MX serien. Næsten alle de mx kort der lavet er low level factor.

Men du kan jo hurtig finde ud af det. Om diagrammet passer derinde fra. Det jo bare at tage kortet ud at kigge. Sværer er det jo ikke.

Ellers forsat held og lykke med det.