Avatar billede peturkirke Novice
15. marts 2004 - 16:30 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

webside i word dokument ?

Jeg kan godt finde ud af at lave en tekst eller et object i et word dokument, som linker til en website, sådan at websiden åbner i en browser.

Men er det muligt at få websidens indhold indsat i word dokumentet ? altså kædet ind på en eller anden måde ?
Avatar billede knighten Nybegynder
15. marts 2004 - 16:51 #1
Hvis du trykker Shift+PrintScreen kopiere du dit skærmbillede til udklipsholderen, det kan du sætte ind i word.
Er ikke helt sikker på om det er det du mener...
Avatar billede peturkirke Novice
15. marts 2004 - 16:57 #2
nej det er ikke det jeg mener

jeg mener at der f.eks. skal stå en link i en celle, og når man trykker på linket, så kommer websiten frem i en anden celle, altså i word dokumentet.
Det skal være dynamisk !!
Avatar billede knighten Nybegynder
15. marts 2004 - 17:13 #3
Spændende projekt...
Det kan jeg desværre ikke hjælpe med... men jeg hænger på..
Avatar billede peturkirke Novice
15. marts 2004 - 17:15 #4
:)
Avatar billede jkrons Professor
17. marts 2004 - 20:28 #5
Det tror jeg ikke du kan. En Web side er jo skrevet i HTML, og er altså kode, der kun vises korrekt, når det vises i browseren. Hvis du indsætter denne kode i Word, vises koden, ikke siden.

Hvis du lavet et link åbner browseren, og den kan du ikke åbne i en celle i en tabel.
Avatar billede peturkirke Novice
18. marts 2004 - 10:23 #6
det lyder som et fornuftigt svar, som jeg også var bange for at få.

men jeg venter et stykke tid for at se, om nogen har en anden mening. Hvis ikke, så får du poengene.
Avatar billede jkrons Professor
18. marts 2004 - 12:51 #7
Fint nok :-)