Avatar billede hmmmmm Nybegynder
03. februar 2001 - 19:44 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Formular

jeg har et problem med en formular inde i Frontpage 2000 jeg kan ikke få den til at sende svarende i Formularen til min mail ?
er der nogle af jer der ved det så må i gerne svare her inde eller på mit ICQ nr. 101257728 !
Avatar billede seider Nybegynder
03. februar 2001 - 19:46 #1

<form Methode submit>

/* seider */
Avatar billede hmmmmm Nybegynder
03. februar 2001 - 22:15 #2
ok men hvor skal jeg skrive det og hvad skal jeg skrive for at få den til at sende en mail med alt det de har lavet
har du ikke en mail fordi så kan jeg du måske lave det for mig
Avatar billede seider Nybegynder
04. februar 2001 - 02:13 #3
Jo

Seider@net.dialog.dk
Avatar billede rit Nybegynder
04. februar 2001 - 02:15 #4
Du må lige fortælle hvad slags formular.
Man kan f.eks. få en mail hver gang der bliver skrevet i gæstebogen. Men det er bare ikke sikkert at man skal bruge gæstebogen ?

Er der nogen der vil ha en fyldes-gørende opskrift - med eller uden poeng ?
Avatar billede hmmmmm Nybegynder
04. februar 2001 - 13:27 #5
hvad Rit har du icq så kan jeg lige snakke med dig
Avatar billede rit Nybegynder
04. februar 2001 - 17:39 #6
rit@rff.fo