Avatar billede larsboje Nybegynder
13. marts 2004 - 18:04 Der er 8 kommentarer

problemer med at se alle funktioner på forskellige sider

Jeg har desværre været lagt totalt ned af diverse worms, blaster osv. og har efterfølgende problemer med at se alle funktioner på diverse sites. F.eks kan jeg ikke se alle formularer på krak.dk og på danskebank.dk. Kan det eventuelt være et eller andet med "scripts" ? I min browser står der nede til venstre: javascripts:self.focus(,)DOM();

Alle svar er meget velkomne da jeg er skide desperat. ;-)
Avatar billede larsboje Nybegynder
13. marts 2004 - 18:09 #1
Foresten skriver den ligeledes nede i browserens venstre side ; udført! men med fejl på siden!
Avatar billede serverservice Praktikant
13. marts 2004 - 18:15 #2
Avatar billede larsboje Nybegynder
13. marts 2004 - 19:42 #3
Prøver det lige på min syge maskine.
Og hvad er IEsp1 ?
Avatar billede serverservice Praktikant
13. marts 2004 - 19:55 #4
Iesp1 er internet explorer servicepack 1, vist nok den nyeste IE.
får du stadig problemer bør du køre en repair.
Repair

1:Det første du skal gøre er at boote op på din Windows XP CD, husk at din bios skal stå til at være first bootdevice cdrom.
Når den har installeret nogle foreløbige filer skal du;

2: springe det første tilbud om repair i Consolemode over og fortsætte din installation (nyindstalation)

3: Nu kan du så vælge hvilket drev din nye installation skal ligge på og her er det dit aktuelle drev..
4: Og nu fortæller den dig der er et styresystem på dette drev og om du vil slette det (L) eller du vil lave en repair (R) - det er her du skal trykke på R.

5: Og du vil nu se at den laver en helt ny installation men det dejlige er bare den beholder alle dine indstillinger og dit skrive bord intakt men nu har du sluppet for alle dine fejl og mangler :-)
Avatar billede larsboje Nybegynder
13. marts 2004 - 20:06 #5
Hvad med alle mine dokumenter, data, pers. indstillinger, mv.. ?
Ryger de sig ikke en tur ?
Avatar billede larsboje Nybegynder
13. marts 2004 - 20:09 #6
Jeg krydser fingre og tæer og prøver det. Det lyder fornuftigt!
Avatar billede larsboje Nybegynder
13. marts 2004 - 22:35 #7
ok..har prøvet det, men det virkede ikke. Fulgte dog vejledningen slavisk, men det virkede ikke alligevel. Jeg har tilladt alt via min firewall, samt på OS Xp IE, men jeg tillades ikke at se alle formularer osv. som jeg ligeledes skrev på ovenstående. HJÆLPPPPPP....
Avatar billede serverservice Praktikant
14. marts 2004 - 13:24 #8
Hjalp det heller ikke da du installerede java?