Avatar billede larsboje Nybegynder
13. marts 2004 - 11:20 Der er 2 kommentarer

Se fjernsyn på computer

Hej,
Jeg vil gerne se fjernsyn på min gamle Amd 1800, med 64 Mb grafik og TV udgang, samt en 18" TFT. Hvad mangler jeg for at kunne se fjernsyn på denne konfiguration ? Skal jeg købe et TV kort eller TV tuner eller hvad ? Alle svar modtages med gerne.
Avatar billede hub Nybegynder
13. marts 2004 - 11:37 #1
Du skal blot anskaffe dig et TV-kort til en billig penge, dvs omkring 3-400 kr. Det sætter du i maskinen, installerer drivere og tilslutter et antennekabel. Derefter fungerer stort set alt som på et alm. TV  Kig på www.edbpriser.dk  eller den lokale eksperten-priser..
Avatar billede larsboje Nybegynder
13. marts 2004 - 17:35 #2
Super.....