Avatar billede frake Nybegynder
10. marts 2004 - 10:13 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

opdatering af pivottabel-grupper

Hej!

Hvordan undgår jeg at der kommer nye grupper i min pivottabel, når jeg trykker opdater med et nyt datagrundlag, hvor der er nye tal, men som burde passe med de eksisterende grupper?

Eks. har en gruppe der hedder alder > 30, en opdatering med den nye alder 21 medfører at der kommer en ny gruppe der hedder 21, den burde selvfølge være i > 30...

På forhånd tak

Christian
Avatar billede frake Nybegynder
10. marts 2004 - 11:06 #1
takker for ulejligheden
Avatar billede bak Seniormester
10. marts 2004 - 11:10 #2
Hvad fandt du ud af, frake :-)
Avatar billede frake Nybegynder
10. marts 2004 - 13:42 #3
Det gælder om at definere alle mulighederne til at begynde med, dvs. i mit tilfælde alle aldre fra 1 til 100 år. De kan så slettes bagefter og så har man mulighed for at opdatere med nyt data uden at grupperne ødelægges.