Avatar billede jacobjensen Nybegynder
09. marts 2004 - 17:53 Der er 1 kommentar

Kan ikke finde modem

Min PC kan pludselig ikke finde mit modem, uanset om jeg bruger et modem, der er tilsluttet serielporten, eller et internt modem, som bruger opkaldskortet.
Problemet opstod efter at jeg havde prøvet at tilslutte et interface til et pulsur. Dette sættes til serielporten og fungerer fint, men nu kan PC'en altså ikke finde noget modem nogen steder. Jeg har prøvet at fjerne programmet, der bruger interfacet, godt nok bare via sletning af mappe med alle filer, da der ikke er nogen afinstalleringsfunktion.
Jeg har også prøvet at fjerne alle modems fra opsætningen, og jeg har prøvet at geninstallere Netværk via Modem-forbindelsen.
Tilmed har jeg foretaget en virusscanning.
Jeg har ikke flere ideer tilbage, så jeg håber der sidder nogen kloge mennesker der kan gennemskue min puters opførsel.

Jeg bliver jo nødt til at gå på nettet fra biblioteket for tiden, så jeg er nok ikke så hurtig til at respondere på svar, men alle forslag er meget velkomne!!

Jacob
Avatar billede retaxes Nybegynder
09. marts 2004 - 19:50 #1
hvad siger din Enhedshåndtering, her burde du kunne se om comportene er til rådighed, evt med et gult mærke.
Kan du ikke se comportene her skal du måske en tur i bios for at se om de er enabled, ellers kan jeg ikke se hvad der skulle være galt.