Avatar billede baruch90 Nybegynder
08. marts 2004 - 14:37 Der er 2 kommentarer

Jeg skal købe et udemærket videokamera eller webcam.

Jeg har det problem at jeg ikke ved hvilket kamera, jeg skal købe?

Jeg skal bruge mit kamera til at optage, til messenger og til at tage billeder. (video/web)Kameraet må maks. koste 1500kr og kvaliteten skal være rimelig god. Hvilket kamera vil I anbefale mig at investere i?
Avatar billede erik-bbs Nybegynder
12. marts 2004 - 01:17 #1
Jeg har købt kamera i Bilka, DANTAX SX-4100Z3, det er et udmærket kamera med 4,1 mega pixels/3 x optisk zoom/2 x Digital zoom, pris var godt nok på tilbud

NB: 4,1 mega pixels er en FIN FIN opløsning for gode billeder

Mvh.
Erik
Avatar billede erik-bbs Nybegynder
12. marts 2004 - 01:20 #2
Undskyld, det er et digital kamera jeg købte, du spurgte om video/webcam,
mit svar var lidt for hurtigt