Avatar billede fronk Nybegynder
08. marts 2004 - 12:01 Der er 1 løsning

Tegne ud fra tal.

Hej med jer.

Jeg skal have lavet et system som ud fra en formular hvor man indtaster en masse tal/mål tegner en siluette af en person.

Hvis man f.eks indtaster livvidde 600 mm. så bliver billedet en størrelse og hvis man indtaster livvidde 900 mm så bliver det en anden størrelse.
Det er formentlig noget med koordinater at gøre????

Er der nogen som kender noget til det, har nogle sider omkring det???

Mvh
Fronk
Avatar billede fronk Nybegynder
08. marts 2004 - 19:59 #1
må være forkert kategori, skifter den ud.

Lukket