Avatar billede skaldpade Nybegynder
07. marts 2004 - 22:13 Der er 1 kommentar

Lejlighed system

Hej jeg har et lejlighed system til en 3dchat. men det skal kunne noget. Hvis vi siger at bruger har en lejlighed. så skriver du Du har en lejlighed, hvis burger ikke har råd til at løbe en lej så skal den skrive, Du har ikke råd, og hvis vi siger at lejligheds nr skal starte fra 300. og 301 er taget skal den så oprettet lejligheds nr 302, og tage det som en lejlighed koster, feks, 50C. Her er scripttet.
<?php
include('sql.php');

$result = mysql_query("SELECT * FROM users WHERE id = '$id' ORDER BY id DESC") or die(mysql_error());
  $row = mysql_fetch_array($result);

if ($spir > 50) {
echo "Du har ikke nok Coniz";
}
elseif ($spir = $row[spir] - 50){
$nummer = $row[room] - 0;
mysql_query("UPDATE users SET nummer = '$room'");
mysql_query("update users set spir = '$spir', room = '$nummer', roomname = 'Ny Lejlighed', roombgpic = '11.jpg', roommax = '45', roomlukind = 'nej' where id = '$id'") or die(mysql_error());
echo "<b>Din leje er nu oprettet. Brug F5 for at komme op i den!</b> ";
}
if ($room < 100) {
echo " og Du har en lej";
}
Avatar billede e-blog Nybegynder
07. marts 2004 - 22:30 #1
Hvad er spørgsmålet?