Avatar billede overloaded Mester
07. marts 2004 - 18:25 Der er 1 løsning

Kan Word 2003 læse Open Office tekstbehandling?

Hej, bruger normalt Open Office 1.1 til tesktbehandling men alle andre jeg kender bruger MS Word 2003, og de har problemer med at læse filformatet fra Open Office.
Er der nogle indstillinger i Word 2003 som gør at det kan læse Open
Office.
Avatar billede jkrons Professor
07. marts 2004 - 19:06 #1
Du kan gemme dit openOffice i Word format, fx Word2000. Det kan 2003 læse. Jeg tror ikke at 2003 direkte kan læse OpenOffice. MS plejer ikke at gøre mieget i at understøtte konkurrenternes formater.