Avatar billede Dan Hansen Juniormester
07. marts 2004 - 17:24 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Flere kontrol elementer i Word dokument

Jeg skal have sat nogle optionbuttons ind i mit word dokument i grupper bestående af en JA optionbutton og en NEJ optionbutton.

En optionbutton er en af de her runde cirkler hvor når du trykker på den, så sætter den en sort prik i den - men kun en kan vælges af gangen!

Mit problem er så nu, at jeg har flere grupper af JA/NEJ optionbuttons, men hvis jeg i den første JA/NEJ har markeret en, kan jeg ikke markere en i den næste JA/NEJ gruppe, uden at markeringen i den første forsvinder....

Hvordan løser jeg det problem?
Avatar billede Dan Hansen Juniormester
07. marts 2004 - 17:27 #1
Jeg har lagt dokumentet op - hvor i kan se problemet - slå designvisning fra og prøv at markere 2 nej options!

filen ligger her:
http://www.n-johansen.dk/kontrakt.doc
Avatar billede stry Nybegynder
07. marts 2004 - 17:38 #2
Du skal bare gå ind og gruppere dem.
Avatar billede stry Nybegynder
07. marts 2004 - 17:40 #3
I designview går du i egenskaber og under "Groupname" skriver du et unikt navn for hvert sæt knapper.
Avatar billede stry Nybegynder
07. marts 2004 - 17:44 #4
Jeg har lavet et eksempel i dit doc som jeg kan sende til dig hvis du lægger din mail.
Avatar billede Dan Hansen Juniormester
07. marts 2004 - 17:57 #5
kanon - jeg tror lige jeg prøver her... øjeblik....
Avatar billede stry Nybegynder
07. marts 2004 - 18:15 #6
Er nødt til at smutte lige om lidt, jeg håber du får det til at virke (det bør du hvis du følger min vejledning :-)).

Ellers kan jeg sende dig mit eksempel senere i aften hvis du lægger din mail.

//Christian
Avatar billede stry Nybegynder
07. marts 2004 - 18:18 #7
I'm off :-)