Avatar billede Dan Hansen Juniormester
07. marts 2004 - 12:35 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Tage PDF dokument over i Wordfil med samme opsætning

Jeg står og skal have et pdf dokument over i word - men når jeg markere det hele og kopier og sætter ind i word dokumentet, så kommer alle opsætninger, billeder osv. ikke med over - samtidig med at det heller ikke står på samme måde - altså formateringen...

Kan det ikke lade sig gøre at få det hele over i et word dokument, så opsætning er fuldstændig den samme... altså en kopi faktisk - en som jeg så kan ændre på?

Det er en lejekontrakt som vi skal ændre i... har i ellers andre forslag end Adobe Acrobat 6.0?

På forhånd tak :D
Avatar billede jkrons Professor
07. marts 2004 - 12:54 #1
Omnipage 10 eller nyere kan evt. gøre det, og der findes nogle freeware eller shareware programmer, som påstpr at de kan. Selv har jeg dog aldrig set et dokument med megen formatering, billeder mv. komme tilbage til Word helt smertefrit. Og så ville fidusen ved PDF jo også forsvinde, efter som en af fordelene ved det, er at man kan lave dokumenter, som ikke må kunen ændres.
Avatar billede Dan Hansen Juniormester
07. marts 2004 - 14:24 #2
tak - det prøver jeg - nærmere på et svar kommer jeg nok ikke - så du får pointene :D
Skal bare lige have et svar!
Avatar billede jkrons Professor
07. marts 2004 - 17:37 #3
OK!
Avatar billede jkrons Professor
07. marts 2004 - 17:38 #4
Siden jeg svafrede læaste jeg en ret god forklaring på, hvorfor det går galt:

At lave et PDF dokument om til den kildefil, det oprindeligt var, ville svare til, at man kunne forvandle en portion gullash til en ko og nogle friske grøntsager.
Avatar billede Dan Hansen Juniormester
07. marts 2004 - 17:56 #5
hehe - det var nok en meget god forklaring - siger ligesom rimelig meget, at det nok ikke kan lade sig gøre :D
hehe
Avatar billede jkrons Professor
07. marts 2004 - 18:04 #6
:-)