Avatar billede master_fatman Nybegynder
06. marts 2004 - 21:32 Der er 6 kommentarer

ASP.NET og Telefax spørgsmål!

Jeg er blevet bedt om at undersøge, om det er muligt at man fra et online e-business site, kan afsende en en ordre til en telefax med ordre details i stedet for på email?

Er der nogen der har kommentare til det?

Mvh

MF
Avatar billede csslover Nybegynder
06. marts 2004 - 22:14 #1
Avatar billede itbjarne Nybegynder
06. marts 2004 - 22:37 #2
Surcharges apply for faxes originating outside the 48 contiguous United States.
Så det koster hvis du skal bruge ovenstående.
Avatar billede csslover Nybegynder
06. marts 2004 - 22:40 #3
ja, men kender du nogen der vil lave dine mails om til fax gratis forever ? nono
Avatar billede itbjarne Nybegynder
06. marts 2004 - 22:52 #4
Det var ligesom ikke pointen at det skulle være gratis, men at ovenstående er dyrt hvis man skal sende sine fax til naboen via USA. Alting har sin pris, og jeg er sikker master fatman synes det ikke er helt uinteressant.
Avatar billede burningice Nybegynder
08. marts 2004 - 19:56 #5
i teorien burde man vel kunne hooke fax-maskinen på på en webserver og programmere sig ud af det ved at undersøge nogle protokoller. Det burde ikke være det helt store at sende et deokument og et telefonnr til en fax via seriel eller parralel-porten.
Avatar billede itbjarne Nybegynder
08. marts 2004 - 21:58 #6
Jeg har prøvet at lave en linux installation og med softwaren (Suse) fulgte også en Hyla (tror jeg det hed) fax SW pakke med som jeg installerede og fik til at køre uden problemer med et fax modem jeg havde liggende. Spekulerede faktisk på et tidspunkt på, om man kunne lave en installation og udbyde som internet service - det som master fatman egentlig eftersøger. Kunne faktisk være et spændende projekt.