Avatar billede sethdownload Nybegynder
06. marts 2004 - 11:40 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Log på FTP server via IE.

Jeg har hørt man kan logge på en ftp server via IE og andre browsere. Jeg ved ikke hvordan man gør dette, nogen der kan hjælpe mig?
Avatar billede robopolle Nybegynder
06. marts 2004 - 11:45 #1
Den måde du logger på en ftp server med en browser er ved at du i adressebjælken skriver: ftp://"brugernavn"@"adressen", hvis du vil være fri for at skrive adgangskoden til kontoen på ftp serveren skal du skrive: ftp://"brugernavn":"adgangskode"@"adresse".
Avatar billede grinderslev Praktikant
06. marts 2004 - 12:03 #2
Du skriver navnet på ftp serveren i adressefeltet
vælger filer- log på som.
Avatar billede Slettet bruger
06. marts 2004 - 12:15 #3
Husk hvis det er en anderledes port en 21 så skal du skrive så ftp://username:password@adress:port og enter...
ellers kan du også bare skrive ftp://adresse:21 så når den kommer ind på siden højre klikker du på siden og vælge log in som ...