Avatar billede gigs Nybegynder
05. marts 2004 - 19:06 Der er 1 løsning

Problemer over Atlanten

Hej eksperter!

Jeg er ude paa en laengere rejse som har indtil videre har inkl. Guatemala, Honduras, Bolivia, Peru og nu Equador.

Jeg har dertil lavet en hjemmeside til mine venner, hvor de kan laese mine mails se billeder osv. Det er altsammen fint, men siden koerer af h.... til naar jeg proever at aabne den herfra. Over IRC kan jeg snakke med mine venner som siger at den koerer helt fint!

  Jeg har en ret langsom upload (128Kb) hjemme til min server, men det gav ingen problemer i Guatemala og Honduras hvor det koerte som smurt.
  Naar jeg pinger min server giver den normalt en "paent" tid paa omkring 250-260ms. Derhjemme skulle ping tiden vaere paa 62ms. Jg ved at der er lag over Atlanten og den slags, men det virkede glimrende i central amerika og nu ikke i sydamerika og desuden virker andre danske sider som denne og politiken.dk glimrende! Den vil simpelthen ikke aabne min side eller ogsaa skal jeg proeve ca. 50 gange foer jeg maaske er heldig, samtidig med at folkene i DK altsaa ingen problemer har. Periodisk virker det dog taet paa ok....

Hvad kan jeg goere for at speede det op??

Jeg bruger IIS paa en Windows 2003 server professional udgave. Min IP er 62.79.94.193

Paa forhaand tak

- Jens
Avatar billede gigs Nybegynder
26. marts 2004 - 23:52 #1
lukker ?