Avatar billede kartinm Nybegynder
05. marts 2004 - 17:23 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Geni søges til problemløsning

her er en rigtig svær opgave:

jeg har forsimplet problemet så meget jeg kan:

min hjemmeside består af fire menupunkter, og fire submenu´er.
Alle submenu´er ligger under det samme menupunkt ( punk 1 ).
Submenu´erne er består af et layer, og en tabel. Problemet er i 2 punkter:

1) jeg mangler et godt script, som kan holde styr på hvilken submenu ( layer ), der skal vises, og hvilke IKKE skal vises. Dette script skal fungere til 6 level´s ned ( dvs. 6 submenu´er ) så jeg har mulighed at tilføje sub´er.

2) jeg mangeler også et script til at beholde markeringerne. Dvs. når du mouseOver et menupunkt, og flytter musen ned på sub´en, så skal mouseOver effekten stadig ses på menupunktet. Dette skal OGSÅ virke helt ned i 6 level´s.

her er hjemmesiden ( meget forsimplet ):

<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN"
"http://www.w3.org/TR/html4/loose.dtd">
<html>
<head>
<title>Untitled Document</title>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1">
<style type="text/css">

.style7 {
    font-family: Verdana;
    font-size: 12px;
    color: #003366;
}

</style>
</head>
<body>
<!-- her ligger menu´en -->
<table width="50%"  border="1" cellpadding="5" cellspacing="0" bordercolor="#CCCCCC">
  <tr>
    <td align="center" class="style7" >punkt 1 </td>
    <td align="center" class="style7">punkt 2 </td>
    <td align="center" class="style7">punkt 3 </td>
    <td align="center" class="style7">punkt 4 </td>
  </tr>
</table>

<!-- her ligger så sub-menu´erne -->
<div id="sub1" style="position:absolute; left:11px; top:43px; width:155px; height:76px; z-index:1; background-color: #FFFFFF; layer-background-color: #FFFFFF; border: 1px none #000000; visibility: hidden;">
  <table width="100%"  border="1" cellspacing="0" cellpadding="5">
    <tr>
      <td align="center" bordercolor="#CCCCCC" class="style7"> punkt 1 - 1&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</td>
    </tr>
    <tr>
      <td align="center" bordercolor="#CCCCCC" class="style7">punkt 1 - 2&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</td>
    </tr>
    <tr>
      <td align="center" bordercolor="#CCCCCC" class="style7">punkt 1 - 3 &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</td>
    </tr>
    <tr>
      <td align="center" bordercolor="#CCCCCC" class="style7">punkt 1 - 4 &gt;&gt; </td>
    </tr>
  </table>
</div>

<div id="sub2" style="position:absolute; left:166px; top:122px; width:155px; height:76px; z-index:1; background-color: #FFFFFF; layer-background-color: #FFFFFF; border: 1px none #000000; visibility: hidden;">
  <table width="100%"  border="1" cellspacing="0" cellpadding="5">
    <tr>
      <td align="center" bordercolor="#CCCCCC" class="style7"> punkt 1 - 4 - 1&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</td>
    </tr>
    <tr>
      <td align="center" bordercolor="#CCCCCC" class="style7">punkt 1 - 4 - 2 &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</td>
    </tr>
    <tr>
      <td align="center" bordercolor="#CCCCCC" class="style7">punkt 1 - 4 - 3 &nbsp;&gt;&gt; </td>
    </tr>
    <tr>
      <td align="center" bordercolor="#CCCCCC" class="style7">punkt 1 - 4 - 4 &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</td>
    </tr>
  </table>
</div>
<div id="sub3" style="position:absolute; left:321px; top:174px; width:155px; height:76px; z-index:1; background-color: #FFFFFF; layer-background-color: #FFFFFF; border: 1px none #000000; visibility: hidden;">
  <table width="100%"  border="1" cellspacing="0" cellpadding="5">
    <tr>
      <td align="center" bordercolor="#CCCCCC" class="style7"> punkt 1 - 4 - 3 - 1 &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</td>
    </tr>
    <tr>
      <td align="center" bordercolor="#CCCCCC" class="style7">punkt 1 - 4 - 3 - 2 &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</td>
    </tr>
    <tr>
      <td align="center" bordercolor="#CCCCCC" class="style7">punkt 1 - 4 - 3 - 3 &nbsp;&gt;&gt; </td>
    </tr>
    <tr>
      <td align="center" bordercolor="#CCCCCC" class="style7">punkt 1 - 4 - 3 - 4 &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</td>
    </tr>
  </table>
</div>
<div id="sub4" style="position:absolute; left:475px; top:226px; width:196px; height:76px; z-index:1; background-color: #FFFFFF; border: 1px none #000000; visibility: hidden;">
  <table width="100%"  border="1" cellspacing="0" cellpadding="5">
    <tr>
      <td align="center" bordercolor="#CCCCCC" class="style7"> punkt 1 - 4 - 3 - 3 -1&nbsp;&nbsp;&nbsp;</td>
    </tr>
    <tr>
      <td align="center" bordercolor="#CCCCCC" class="style7">punkt 1 - 4 - 3 - 3 - 2 &nbsp;</td>
    </tr>
    <tr>
      <td align="center" bordercolor="#CCCCCC" class="style7">punkt 1 - 4 - 3 - 3 - 3 &nbsp; </td>
    </tr>
    <tr>
      <td align="center" bordercolor="#CCCCCC" class="style7">punkt 1 - 4 - 3 - 3 - 4 &nbsp;</td>
    </tr>
  </table>
</div>
</body>
</html>
Avatar billede mikoalngelo Nybegynder
05. marts 2004 - 20:46 #1
Uha, det lader til at være en svær opgave. Umiddelbart vil jeg mene, at du skal definere et objekt til hvor submenu, og derfra "linke" til hver submenu (så kan du også få den samme submenu fra to forskellige punkter i menusystemet). Jeg tror jeg vil lege lidt med den, men du skal ikke regne med noget.

Men ellers, held og lykke, da.
Avatar billede mikoalngelo Nybegynder
06. marts 2004 - 17:37 #2
Jeg er ved at have noget her...:

<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN"
"http://www.w3.org/TR/html4/loose.dtd">
<html>
<head>
<script type="text/javascript">
DA = (document.all)?true:false;

function submenu(layrID)
{
    this.layrID = layrID;
    this.Show = Show;
    this.Hide = Hide;
}

Menu1 = new submenu('sub1');

function Show()
{
    obj = this.layrID;
    if (!DA)
        document.getElementById( obj ).style.visibility = 'visible';
    else
        document.all[ obj ].style.visibility = 'visible';
}
function Hide(obj)
{
    obj = this.layrID;
    if (!DA)
        document.getElementById(obj).style.visibility = 'hidden';
    else
        document.all[obj].style.visibility = 'hidden';
}
</script>

<title>Untitled Document</title>
<meta name="Generator" content="Stone's WebWriter 4">
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1">
<style type="text/css">

.style7 {
    font-family: Verdana;
    font-size: 12px;
    color: #003366;
}

</style>
</head>
<body onload="Menu1.Show('sub1')"><!-- her ligger menu´en -->
<table width="50%"  border="1" cellpadding="5" cellspacing="0" bordercolor="#cccccc">
  <tr>
    <td align="middle" class="style7" >punkt 1 </td>
    <td align="middle" class="style7">punkt 2 </td>
    <td align="middle" class="style7">punkt 3 </td>
    <td align="middle" class="style7">punkt 4 </td>
  </tr>
</table><!-- her ligger så sub-menu´erne -->
<div id="sub1" style="BORDER-RIGHT: #000000 1px; BORDER-TOP: #000000 1px; Z-INDEX: 1; LEFT: 11px; VISIBILITY: hidden; BORDER-LEFT: #000000 1px; WIDTH: 155px; BORDER-BOTTOM: #000000 1px; POSITION: absolute; TOP: 43px; HEIGHT: 76px; BACKGROUND-COLOR: #ffffff; layer-background-color: #FFFFFF">
  <table width="100%"  border="1" cellspacing="0" cellpadding="5">
    <tr>
      <td align="middle" bordercolor="#cccccc" class="style7"> punkt 1 - 1&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</td>
    </tr>
    <tr>
      <td align="middle" bordercolor="#cccccc" class="style7">punkt 1 - 2&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</td>
    </tr>
    <tr>
      <td align="middle" bordercolor="#cccccc" class="style7">punkt 1 - 3 &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</td>
    </tr>
    <tr>
      <td align="middle" bordercolor="#cccccc" class="style7">punkt 1 - 4 &gt;&gt; </td>
    </tr>
  </table>
</div>

<div id="sub2" style="BORDER-RIGHT: #000000 1px; BORDER-TOP: #000000 1px; Z-INDEX: 1; LEFT: 166px; VISIBILITY: hidden; BORDER-LEFT: #000000 1px; WIDTH: 155px; BORDER-BOTTOM: #000000 1px; POSITION: absolute; TOP: 122px; HEIGHT: 76px; BACKGROUND-COLOR: #ffffff; layer-background-color: #FFFFFF">
  <table width="100%"  border="1" cellspacing="0" cellpadding="5">
    <tr>
      <td align="middle" bordercolor="#cccccc" class="style7"> punkt 1 - 4 - 1&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</td>
    </tr>
    <tr>
      <td align="middle" bordercolor="#cccccc" class="style7">punkt 1 - 4 - 2 &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</td>
    </tr>
    <tr>
      <td align="middle" bordercolor="#cccccc" class="style7">punkt 1 - 4 - 3 &nbsp;&gt;&gt; </td>
    </tr>
    <tr>
      <td align="middle" bordercolor="#cccccc" class="style7">punkt 1 - 4 - 4 &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</td>
    </tr>
  </table>
</div>
<div id="sub3" style="BORDER-RIGHT: #000000 1px; BORDER-TOP: #000000 1px; Z-INDEX: 1; LEFT: 321px; VISIBILITY: hidden; BORDER-LEFT: #000000 1px; WIDTH: 155px; BORDER-BOTTOM: #000000 1px; POSITION: absolute; TOP: 174px; HEIGHT: 76px; BACKGROUND-COLOR: #ffffff; layer-background-color: #FFFFFF">
  <table width="100%"  border="1" cellspacing="0" cellpadding="5">
    <tr>
      <td align="middle" bordercolor="#cccccc" class="style7"> punkt 1 - 4 - 3 - 1 &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</td>
    </tr>
    <tr>
      <td align="middle" bordercolor="#cccccc" class="style7">punkt 1 - 4 - 3 - 2 &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</td>
    </tr>
    <tr>
      <td align="middle" bordercolor="#cccccc" class="style7">punkt 1 - 4 - 3 - 3 &nbsp;&gt;&gt; </td>
    </tr>
    <tr>
      <td align="middle" bordercolor="#cccccc" class="style7">punkt 1 - 4 - 3 - 4 &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</td>
    </tr>
  </table>
</div>
<div id="sub4" style="BORDER-RIGHT: #000000 1px; BORDER-TOP: #000000 1px; Z-INDEX: 1; LEFT: 475px; VISIBILITY: hidden; BORDER-LEFT: #000000 1px; WIDTH: 196px; BORDER-BOTTOM: #000000 1px; POSITION: absolute; TOP: 226px; HEIGHT: 76px; BACKGROUND-COLOR: #ffffff">
  <table width="100%"  border="1" cellspacing="0" cellpadding="5">
    <tr>
      <td align="middle" bordercolor="#cccccc" class="style7"> punkt 1 - 4 - 3 - 3 -1&nbsp;&nbsp;&nbsp;</td>
    </tr>
    <tr>
      <td align="middle" bordercolor="#cccccc" class="style7">punkt 1 - 4 - 3 - 3 - 2 &nbsp;</td>
    </tr>
    <tr>
      <td align="middle" bordercolor="#cccccc" class="style7">punkt 1 - 4 - 3 - 3 - 3 &nbsp; </td>
    </tr>
    <tr>
      <td align="middle" bordercolor="#cccccc" class="style7">punkt 1 - 4 - 3 - 3 - 4 &nbsp;</td>
    </tr>
  </table>
</div>
</body>
</html>
Avatar billede mikoalngelo Nybegynder
06. marts 2004 - 19:56 #3
Dette virker, undtagen en mærkeligt fejl, der fremkommer, hvis du venter lidt, efter du har klikket på punkt 1...
Jeg synes nu ellers selv, at det er et ret genialt script. Nu mangler jeg kun lidt med at implementere HideAll-funktionen ind i, og sørge for definition af "forældre", hvilket jeg allerede ved næsten præcist hvordan...

Jeg bruger IE6, men jeg tester om et øjeblik på NS (den nyeste, skal lige downloade den).
Avatar billede olebole Juniormester
06. marts 2004 - 20:44 #4
<ole>

Jeg blev peget i denne retning i dette spm: http://www.eksperten.dk/spm/473905
Jeg er lidt i tvivl om, hvad det præcis er, du forsøger. Er det en kaskaderende menu som den, der bruges på disse sider, vil jeg råde dig til at bruge en færdig. Der ligger en hel del forskellige gratis på nettet.

Skal du selv lave en, skal du nok lære en masse mere JS/DHTML. Skal jeg lave den, skal du ud og sælge rigtig mange flasker  :)

Jeg har lige siddet og lavet en for et firma, der skal bruge den i deres nye CMS - og det er ikke noget lille arbejde, hvis den skal være X-browser/X-platform ... og det skal den jo, hvis den skal bruges på WWW  ;o)

/mvh
</bole>
Avatar billede kartinm Nybegynder
07. marts 2004 - 01:42 #5
--> olebole: hvor mange flasker skal jeg sælge, og hvor hurtigt kan du komme med et færdigt script ? :)
Avatar billede olebole Juniormester
07. marts 2004 - 01:55 #6
Ret mange ... men du kan jo prøve at maile mig på:
  kodehode [elefant-næse-a] yahoo [plet] dk
Jeg ønsker ikke min e-mail robotteret - derfor det besynderlige format  :)
/mvh
Avatar billede mikoalngelo Nybegynder
07. marts 2004 - 10:47 #7
Ahhh. Smart måde at undgå det på, det har jeg slet ikke tænkt på, og jeg kunne godt trænge til lidt fritid fra spam... I en periode på tyve dage, rundede jeg 5000 spam-mails... :(
Avatar billede mikoalngelo Nybegynder
07. marts 2004 - 16:10 #8
Det her VIRKER BARE IKKE!!!!! Og det er møgirriterende... Kan den kære underkjoleskolegåer ;) være så venlig at hjælpe mig, for jeg har virkeligt lagt meget arbejde i den (jeg laver noget elendigt kode), så jeg vil gerne lige redde det... På forhånd tak...

Koden:

<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN"
"http://www.w3.org/TR/html4/loose.dtd">
<html>
<head>
<script type="text/javascript">
DA = (document.all)?true:false;

function submenu(layrID, Hint, parents)
{
    this.layrID = layrID;
    this.Show = Show;
    this.Hide = Hide;
    this.Shown = false;
    this.Change = Change;
    this.Hint = Hint;
    this.parents = parents;
}
Menus = new Array();

function Show()
{
    obj = this.layrID;
    if (!DA)
        document.layers[obj].style.visibility = 'visible';
    else
        document.all[obj].style.visibility = 'visible';
    this.Shown = true;
}
function Hide(obj)
{
    obj = this.layrID;
    if (!DA)
        document.getElementById(obj).style.visibility = 'hidden';
    else
        document.all[obj].style.visibility = 'hidden';
    this.Shown = false;
}
function Change()
{
    if (this.Shown)
        this.Hide();
    else
        this.Show();
}
function HideAll()
{
    for (a = 0; a < Menus.length; a++)
    {
        HideIt = true;
        for (d = 0; d < arguments.length; d++)
        {
            if (Menus[a].id == arguments[d] || d == arguments[d])
                HideIt = false;
        }
        if (HideIt)
        {
            Menus[a].Hide();
            Menus[a].Shown = false;
        }
function MakeMenus()
{
    c = 0;
    AllDivs = (DA)?document.all.tags('div'):document.getElementsByTagName('div');
    for (b = 0; b < AllDivs.length; b++)
    {
        if (AllDivs[b].id.indexOf("sub") == 0)
        {
            Menus[c] = new submenu(AllDivs[b].id, AllDivs[b].hint, AllDivs[b].parents); // AllDivs[b].id.substr(3)
            c++; //Hehe, sjov linie :) (C++)
        }
function GetSubmenu(Hint)
{
    Hint = Hint.toString();
    //AllDivs = (DA)?document.all.tags('div'):document.getElementsByTagName('div');
    for (e = 0; e < Menus.length; e++)
    {
        if (Menus[e].Hint == Hint)
            return e;
    }
function GoMenu(Hint)
{
    SubMenu = Menus[GetSubmenu(Hint)];
    SubMenu.Change();
    ParentsS = new String();
    ParentsS = SubMenu.parents;
    alert(SubMenu.parents);
/*    ParentsA = new Array();
    ParentsA = ParentsS.split(",");
    for (f = 0; f <= ParentsA.length; f++)
    {
        ParentsA[f] = GetSubmenu(ParentsA[f].toString());
    }
    ParentsS = ParentsA.join(",");*/
    HideAll("sub1", "sub2");
    HideAll(0);
    return false;
}
</script>

<title>Untitled Document</title>
<meta name="Generator" content="Stone's WebWriter 4">
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1">
<style type="text/css">

.style7 {
    font-family: Verdana;
    font-size: 12px;
    color: #003366;
}

</style>
</head>
<body onload="MakeMenus();GoMenu(1);GoMenu('Tredje');//Menus[0].Show();//Menu1.Hide();"><!-- her ligger menu´en -->
<table width="50%"  border="1" cellpadding="5" cellspacing="0" bordercolor="#cccccc">
  <tr>
    <td align="middle" class="style7"><a href="http://Vis submenu 1" onclick="return GoMenu(14);">punkt 1</a></td>
    <td align="middle" class="style7">punkt 2 </td>
    <td align="middle" class="style7">punkt 3 </td>
    <td align="middle" class="style7">punkt 4 </td>
  </tr>
</table><!-- her ligger så sub-menu´erne -->
<div hint="1" parents="''" id="sub1" style="BORDER-RIGHT: #000000 1px; BORDER-TOP: #000000 1px; Z-INDEX: 1; LEFT: 11px; VISIBILITY: hidden; BORDER-LEFT: #000000 1px; WIDTH: 155px; BORDER-BOTTOM: #000000 1px; POSITION: absolute; TOP: 43px; HEIGHT: 76px; BACKGROUND-COLOR: #ffffff; layer-background-color: #FFFFFF">
  <table width="100%"  border="1" cellspacing="0" cellpadding="5">
    <tr>
      <td align="middle" bordercolor="#cccccc" class="style7"> punkt 1 - 1&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</td>
    </tr>
    <tr>
      <td align="middle" bordercolor="#cccccc" class="style7">punkt 1 - 2&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</td>
    </tr>
    <tr>
      <td align="middle" bordercolor="#cccccc" class="style7">punkt 1 - 3 &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</td>
    </tr>
    <tr>
      <td align="middle" bordercolor="#cccccc" class="style7">punkt 1 - 4 &gt;&gt; </td>
    </tr>
  </table>
</div>

<div hint="14" id="sub2" parents="'1'" style="BORDER-RIGHT: #000000 1px; BORDER-TOP: #000000 1px; Z-INDEX: 1; LEFT: 166px; VISIBILITY: hidden; BORDER-LEFT: #000000 1px; WIDTH: 155px; BORDER-BOTTOM: #000000 1px; POSITION: absolute; TOP: 122px; HEIGHT: 76px; BACKGROUND-COLOR: #ffffff; layer-background-color: #FFFFFF">
  <table width="100%"  border="1" cellspacing="0" cellpadding="5">
    <tr>
      <td align="middle" bordercolor="#cccccc" class="style7"> punkt 1 - 4 - 1&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</td>
    </tr>
    <tr>
      <td align="middle" bordercolor="#cccccc" class="style7">punkt 1 - 4 - 2 &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</td>
    </tr>
    <tr>
      <td align="middle" bordercolor="#cccccc" class="style7">punkt 1 - 4 - 3 &nbsp;&gt;&gt; </td>
    </tr>
    <tr>
      <td align="middle" bordercolor="#cccccc" class="style7">punkt 1 - 4 - 4 &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</td>
    </tr>
  </table>
</div>
<div hint="Tredje" id="sub3" parents="'1,14'" style="BORDER-RIGHT: #000000 1px; BORDER-TOP: #000000 1px; Z-INDEX: 1; LEFT: 321px; VISIBILITY: hidden; BORDER-LEFT: #000000 1px; WIDTH: 155px; BORDER-BOTTOM: #000000 1px; POSITION: absolute; TOP: 174px; HEIGHT: 76px; BACKGROUND-COLOR: #ffffff; layer-background-color: #FFFFFF">
  <table width="100%"  border="1" cellspacing="0" cellpadding="5">
    <tr>
      <td align="middle" bordercolor="#cccccc" class="style7"> punkt 1 - 4 - 3 - 1 &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</td>
    </tr>
    <tr>
      <td align="middle" bordercolor="#cccccc" class="style7">punkt 1 - 4 - 3 - 2 &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</td>
    </tr>
    <tr>
      <td align="middle" bordercolor="#cccccc" class="style7">punkt 1 - 4 - 3 - 3 &nbsp;&gt;&gt; </td>
    </tr>
    <tr>
      <td align="middle" bordercolor="#cccccc" class="style7">punkt 1 - 4 - 3 - 4 &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</td>
    </tr>
  </table>
</div>
<div hint"1433" id="sub4" style="BORDER-RIGHT: #000000 1px; BORDER-TOP: #000000 1px; Z-INDEX: 1; LEFT: 475px; VISIBILITY: hidden; BORDER-LEFT: #000000 1px; WIDTH: 196px; BORDER-BOTTOM: #000000 1px; POSITION: absolute; TOP: 226px; HEIGHT: 76px; BACKGROUND-COLOR: #ffffff">
  <table width="100%"  border="1" cellspacing="0" cellpadding="5">
    <tr>
      <td align="middle" bordercolor="#cccccc" class="style7"> punkt 1 - 4 - 3 - 3 -1&nbsp;&nbsp;&nbsp;</td>
    </tr>
    <tr>
      <td align="middle" bordercolor="#cccccc" class="style7">punkt 1 - 4 - 3 - 3 - 2 &nbsp;</td>
    </tr>
    <tr>
      <td align="middle" bordercolor="#cccccc" class="style7">punkt 1 - 4 - 3 - 3 - 3 &nbsp; </td>
    </tr>
    <tr>
      <td align="middle" bordercolor="#cccccc" class="style7">punkt 1 - 4 - 3 - 3 - 4 &nbsp;</td>
    </tr>
  </table>
</div>
</body>
</html>
Avatar billede kartinm Nybegynder
04. januar 2005 - 15:31 #9
lukker