Avatar billede mr_cash Nybegynder
04. marts 2004 - 19:24 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

CounterStrike/Steam/dedicate server/maps

Jeg har installeret halflife og så steam, mit problem er at når jeg laver min dedicate-server kan jeg kun se de standard maps, som følger med cs.

Hvor skal lige placere de nye maps som jeg downloader fra nettet ??

Jeg har prøvet at placere mappen 2 steder :

1.
c:\HLServer\cstrike\maps

Og

2.                                                              c:\program files\steam\steamapps\xxx@hotmail.com\counter-strike\cstrike\maps

Når jeg så laver min dedicated server, kan jeg kun se de gamle maps, som jeg så kan enten tilføje eller fravælge,

Hvad skal jeg gøre ???
Avatar billede mr_cash Nybegynder
27. april 2005 - 12:36 #1
tager mine point tilbage da der ik var nogen som ville svarer på dette
Avatar billede mr_cash Nybegynder
27. april 2005 - 12:37 #2
tager mine point tilbage da der ik var nogen som ville svarer på dette
Avatar billede mr_cash Nybegynder
27. april 2005 - 12:37 #3
tager mine point tilbage da der ik var nogen som ville svarer på dette
Avatar billede mr_cash Nybegynder
27. april 2005 - 12:37 #4
tager mine point tilbage da der ik var nogen som ville svarer på dette
Avatar billede mr_cash Nybegynder
27. april 2005 - 12:39 #5
tager mine point tilbage da der ik var nogen som ville svarer på dette
Avatar billede mr_cash Nybegynder
27. april 2005 - 12:39 #6
tager mine point tilbage da der ik var nogen som ville svarer på dette