Avatar billede jacknord Nybegynder
04. marts 2004 - 12:18 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Enter tast virker ikke

jeg har et storet problem når min com har været tændt i ca en time så virker enter tasten ikke mere så kan jeg bare genstarte engang så virker den ca en time igen..  hvad kan det være?????
Avatar billede bartfreak Nybegynder
04. marts 2004 - 12:21 #1
at dit keyboard, er trådløst og skal have nye batterier.. eller frekvensen bliver forstyret. Eller der er skidt i keyboardet, eller det er ved at stå af.
Eller du har fået en bug..O)
Avatar billede jacknord Nybegynder
04. marts 2004 - 12:26 #2
hvad er en bug??
Avatar billede jacknord Nybegynder
04. marts 2004 - 12:27 #3
jeg har prøvet med et andet keyboard det er lige det samme
Avatar billede jena Nybegynder
04. marts 2004 - 12:37 #5
Holder "enter" op med at virke når maskinen har stået for sig selv en time, eller gør den det også hvis du arbejder ved maskinen?
Avatar billede jacknord Nybegynder
04. marts 2004 - 13:18 #6
det er lige meget om den bare står eller jeg laver noget på ,,  ca en time så virker den ikke
Avatar billede ird Praktikant
04. marts 2004 - 13:56 #7
prøv lige at tjekke den port du sætter tasteturet i ikke har en defekt, eller evt benene på stikket
Avatar billede bartfreak Nybegynder
04. marts 2004 - 14:27 #8
bug er en virus ..eller lign.
Har du checket..O)
Avatar billede jacknord Nybegynder
04. marts 2004 - 17:55 #9
ja jeg har checket med den der var noget og det slettet jeg men det hjælp ikke!!!
Avatar billede bartfreak Nybegynder
04. marts 2004 - 18:21 #10
prøv at checke i bios om keyboard står til timeout..???, og hvis så disable it..
Avatar billede jacknord Nybegynder
04. marts 2004 - 20:22 #11
ja god ide,  jeg ser lige på det i morgen det er på mit arb. problemet er!!
Avatar billede ird Praktikant
06. maj 2004 - 09:30 #12
hvordan står det til her???
Avatar billede bartfreak Nybegynder
06. maj 2004 - 10:24 #13
det virker sikkert, ellers havde han nok spurgt igen..O)
Avatar billede jacknord Nybegynder
07. maj 2004 - 01:16 #14
hej der..  ja det virker nu  tak for hjelpen!!!  det var noget spy-noget
Avatar billede bartfreak Nybegynder
07. maj 2004 - 04:41 #15
okay..O)