Avatar billede tobbi Nybegynder
04. marts 2004 - 10:30 Der er 2 kommentarer

treeview og imagelist vis forskellige images.

Heysa

Har lavet et treeview og vil gerne tilføjge images til forskellige noder.
Har lave en imagelist, og tilføjet den til mit treeview:
Der ligger 2 billede i min imagelist.

treeView1.ImageList = images;

sådan tilføjer jeg images til noder:
node.ImageIndex = 0 eller 1;

problemet er når jeg folder mit treeview ud, får alle noder det image som ligger på plads 0 i min imagelist.

måske det bare er mig som ikke helt forstår hvordan imagelist fungerer... ?? men det burde da være muligt at give forskellige noder forskellige images ?
Avatar billede tobbi Nybegynder
04. marts 2004 - 10:52 #1
sorry, det ser ud til at virke alligevel... :o)

men får den "selectede" node altid imagelist plads 0 som default billede ?
Avatar billede magune Nybegynder
18. maj 2004 - 14:24 #2
Hmm. Du skal være opmærksom op at foldede og ekspanderede nodes kan have forskellige images! Måske er det der drillepinden ligger begravet?

GAa