Avatar billede pwn Forsker
04. marts 2004 - 09:49 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Rotation Wordart i Word XP

Det undrer mig, at man ikke kan rotere en Wordart tekst i Word XP, medmindre man højeklikker og taster et gradtal ind i en boks. Kan det virkelig passe??
Avatar billede aovergaard Nybegynder
04. marts 2004 - 11:28 #1
Nej det kan ikke passe. Hvis du har vist din værktøjslinje tegning. Så gå i tegn, og derefter op i roter eller spejlvend. Her kan du så rotere med 90 grader. Du kan dog ikke her rotere frit. Så skal du ind og højreklikke, vælge formatere Wordart og så selv taste ind hvor meget du vil have din Wordart roteret.
Avatar billede jkrons Professor
04. marts 2004 - 15:56 #2
Jeg kan klikke på min WordArt og derefter vælge Tegning i tegninsværktøjslinien. Her vælger jeg roter eller Spejlvend og så punktet Roter frit.  Så kan rotere min WordArt så meget jeg har lyst til.