Avatar billede vallemanden Nybegynder
04. marts 2004 - 06:03 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Nyt design på night.dk

Hej alle hvad synes i om det nye design på http://www.night.dk/
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
04. marts 2004 - 07:51 #1
(1) Hvad er "internet at night"?? Det synes jeg ikke fremfor så klart at siden og du mangler lidt info omkring sidens indhold/budskab.

(2) Siden er meget venstre-tung og det vigtige, indholdsfeltet, får ikke så meget magt, efter min mening. Det er iorden at du har lidt reklamer, du skal bare tænker over struktureringen af dem. Banneret i venstre side har ikke en særlig velvalgt placering.

(3) Nyheder fra It-avisen... er det bare for at få noget fyld på siden, eller er der en mening med det. Jeg tror meget det er det første, og synes ikke rigtig det hører hjemme på siden. Du kan henvise til itavisen og så kan folk selv gå ind og læse nyhederne -> det har jo ikke rigtig noget med din side at gøre, så vidt jeg kan vurdere.

(4) I toppen af din side har reklame banneret mere plads/magt end sidens banner, som ligger presset helt over i venstre side. Synes du skal lade få den lidt mere magt og trække den væk fra den allerede meget tunge venstre-del.

(5) Synes det er nogle gode farver du har brugt, dejlig lyse og venlige.

(6) Tekst størrelsen springer lidt på undersiderne. Især tænker jeg på "teknik" hvor teksten er meget større end på de andre sider.
Avatar billede christiansens Nybegynder
04. marts 2004 - 16:43 #2
/1 - Syntes at skrift str. er meget stor i forhold til den plads siden fylder

/2 - Farver er da kool ifølge mig.

/3 - Og ja, undre mig også over IT-nyheder fra IT-Avisen... Er der en mening med dem, for ja, ifølge mig er det bare udfyldnings skrift.
Avatar billede freeman Nybegynder
04. marts 2004 - 19:44 #3
Det første jeg kommer i tanke om ved domænet er nat = sort.. og så kommer der en lys siden frem. Jeg synes det er synd, når nu siden hedder night.dk

Det næste er som de andre, hvad er indholdet og hvad er idéen med siden. Hvad kan den tilbyde sine brugere, og hvad er målgruppen ?
Avatar billede kgp43 Nybegynder
05. marts 2004 - 12:18 #4
- Syntes også du skal få noget sort baggrund.

- Hvad er det for noget med dit logo? Dit domæne hedder night.dk, men i dit logo står der "internetatnight.dk". Du har et godt domæne, så hvorfor ikke opbygge til logo omkring dette?
Avatar billede kgp43 Nybegynder
05. marts 2004 - 12:19 #5
Og...

Jeg har kigget på dit site og kan stadig ikke se hvad budskabet er.
Avatar billede vallemanden Nybegynder
12. marts 2004 - 09:29 #6
:-/
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
12. marts 2004 - 09:43 #7
vallemanden >> Hvorfor er det lige du afviser alle de gode svar du har fået ??
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
12. marts 2004 - 09:54 #8
vallemanden >> En site-vurdering er subjektiv, og et svar kan derfor ikke være forkert, selvom de måske ikke lige er efter din smag.
Avatar billede kgp43 Nybegynder
12. marts 2004 - 14:26 #9
Jakobclausen: enig. Han giver sig selv point uden at skrive hvorfor. Ikke værd at bruge mere tid på :(
Avatar billede vallemanden Nybegynder
12. marts 2004 - 14:49 #10
Jakobclausen

gå til
http://www.eksperten.dk/spm/476478

og lav et svar, så får du points