Avatar billede mads86 Nybegynder
03. marts 2004 - 18:05 Der er 5 kommentarer

program til at lave netbutik

Jeg leder efter et godt program til at lave en netbutik med, gerne et der bruges sammen med dreamweaver. Jeg behøver ikke online betaling. Må gerne være freeware. Har forsøgt mig med oscommerce men kan ikke hitte ud af det. Kan nogen hjælpe. MVH mads
Avatar billede nse Nybegynder
03. marts 2004 - 18:25 #1
Så er der nok ikke mange muligheder.. Du kan ikke få et program til at lave en netbutik.. Alternativet er Dandomains eller Scannets løsninger, men de er ikke freeware..
Avatar billede bojohansen Nybegynder
03. marts 2004 - 18:52 #2
Avatar billede bojohansen Nybegynder
03. marts 2004 - 20:21 #3
Avatar billede bojohansen Nybegynder
11. marts 2004 - 18:48 #4
Kunne det bruges til noget ???
Avatar billede bojohansen Nybegynder
22. juni 2004 - 23:39 #5
Lukke tid?