Avatar billede punk_fm Nybegynder
02. marts 2004 - 10:48 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

mit internet virker nada

Hey eksperter...

Mit enternet virker ikke. jeg ved ikke hvad der er sket, men for et par dage siden lukede jeg min pc, og hev intetnet fra, og dagen efter virker det ikke...

Er der noget galt med den software jeg har dertil eller er det hardwaren?

Mit internet er TDC ADSL, og det har virket fint indtil nu! er der nogen der har et foreslag til hjælp - og vis du ikke får point så vent lige, jeg har jo ikke adgang til internetet altid ;)
Avatar billede peet-49 Novice
02. marts 2004 - 10:50 #1
Brug systemgendannelsen til, at køre systemet tilbage, hvor det virkede.
Avatar billede fet321 Nybegynder
02. marts 2004 - 11:16 #2
Du skriver: "for et par dage siden lukede jeg min pc, og hev intetnet fra, og dagen efter virker det ikke..."

Det lyder som om du har hevet netstikket ud.
Jeg er nødt til at spørge: Har du sat stikket i igen?
Avatar billede Slettet bruger
02. marts 2004 - 11:17 #3
hehe! Ja, og har du en router! for har du ikke så kan der jo godt gå en 20-60 min hvis du skal ha en DHCP IP fra TDC
Avatar billede snap Nybegynder
02. marts 2004 - 13:49 #4
Jeg ved ikke om mit virker nada ????
Avatar billede fet321 Nybegynder
02. marts 2004 - 22:00 #5
snap >> ???
Avatar billede snap Nybegynder
03. marts 2004 - 10:15 #6
fet 321>> Da jeg ikke ved hvad nada er for noget,  ved jeg ikke om jeg kan hjælpe ham.
Avatar billede punk_fm Nybegynder
04. marts 2004 - 18:57 #7
nada = ikke mm. og ja self. er ikke dum har stik i. og nej ikke router. direkte.
Avatar billede fet321 Nybegynder
04. marts 2004 - 22:51 #8
Hvad sker der hvis du starter en DOS-prompt og skriver:
ipconfig /renew
?
Avatar billede punk_fm Nybegynder
12. marts 2004 - 10:24 #9
haha... sorry men min PC er brændt sammen!
Avatar billede punk_fm Nybegynder
13. april 2004 - 15:58 #10
slut herfra
Avatar billede peet-49 Novice
13. april 2004 - 16:04 #11
Du kan ikke selv tage pointene, uden at kommentere hvorfor-læs reglerne ellers bliver du anmeldt.
Avatar billede peet-49 Novice
13. april 2004 - 16:05 #12
At din PC er brændt sammen, har ikke noget med spørgsmålet, at gøre.
Avatar billede punk_fm Nybegynder
14. juni 2004 - 12:55 #13
Hold dog din kæft! der var ikke noget der hjalp dvs. at jeg entlgi selv har retten til de point!