Avatar billede hkv Forsker
02. marts 2004 - 10:04 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kontonummer på løn-udskrifter

Navision C5 ver. 3.0
Når jeg laver lønberegning og efterfølgende udskriver lønoverførselslister bliver lønmodtagernes bankreg.nr og kontonummer påført disse lister, men på listerne vedrørende
pensioner (både arbejdsmarkedspension og private kapitalpensioner) mangler disse. Numrene ER påført på side 3 på de enkelte lønmodtagere. Kender nogen dette problem?
Avatar billede blacks Mester
02. marts 2004 - 10:15 #1
Det er fordi kontokoden står til en PBS overførsel så vil den ikke tage det der står på den enkelte medarbejder.
Avatar billede hkv Forsker
02. marts 2004 - 11:02 #2
Det får jeg ikke til at virke, hvis jeg forstår dig ret.
Jeg har ingen PBS informationer oprettet, og på samtlige kontokoder
har jeg slettet PBS modtag.
Avatar billede blacks Mester
02. marts 2004 - 11:08 #3
Har du checket at du har en værdi på det tælleværk de har sat op på listen?
Avatar billede hesko Nybegynder
01. april 2004 - 22:57 #4
Hvis jeg forstår det rigtigt, mangler du kontonumrene på f.eks. medarbejdernes kapitalpension mv.
Prøv nedenstående kode, som dog stammer fra XAL, men burde kunne bruges på C5

SEARCH PayHistory USING AccountIdx
    WHERE HistType == 1    //Konti - enum
      AND Number == '100'  //Medarbejdernummer
      AND Accountcode == 'Kap. 1'  //Koden udfor kontonummeret
    print RegNumber," ",AccountNumber
END
pause