Avatar billede aare_o Nybegynder
01. marts 2004 - 17:23 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kan i se alt med Forbindelse til Fjernskrivebord

Når jeg bruger Forbindelse til Fjernskrivebord, til min FTP server fra min bærbar, kan jeg ikke se alt. Jeg kan ikke se alle processer og BPFTP server er ikke åben, men det hele er der når jeg kigger på serverens skærm. Hvad gør jeg??
Avatar billede homie Nybegynder
01. marts 2004 - 22:40 #1
Hej aare,
på din laptop tilslutter du dig til din server, og højre klikker på startbarene og vælger "Task Manager" og under processer kan du nederst i vinduet vælge vis alle processer. Hvad angår BPFTP, - som du kan se på serverens skærm og ikke gennem fjernskrivebordet, så er det fordi at BPDTP er startet gennem servernes skrivebord og ikke gennem fjernskrivebordet, du kan nemmelig ikke se "skrivebord 0" (Serverens) men du kan starte et nyt skrivebord via fjernskrivebordet...

Med andre ord, start BPFT serveren gennem fjernskrivebordet og du kan se det, og så ses det ikke på serverens...

Håber det er forståeligt,
Homie
Avatar billede aare_o Nybegynder
01. december 2007 - 13:28 #2
hmm