Avatar billede syngre.net-team Nybegynder
01. marts 2004 - 15:34 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

"IT baseret huse"

Hej

Jeg har på et tidspunkt læst noget om nogen huse i Malbø, som er styret meget ved hjælp af IT. De er lavet sådan at man kan logge på f.eks. fra arbejdet og sige at varmen skal tænde da du er hjemme om lidt sammen med en masse andre funktioner som disse lejligheder/huse indeholder.

Er der nogen som kender noget mere til disse huse?
--> Evt. Artikler, hjemmesider vedr. disse lejligheder/huse.

Mvh.
P og på forhånd tak...
Avatar billede morten_leth Nybegynder
01. marts 2004 - 15:35 #1
hopper lige med på en lytter... medmindre du har meget imod det.. ;o)
Avatar billede kennyb85 Nybegynder
01. marts 2004 - 15:36 #2
er det ikke bare et normalt IHC system?
Avatar billede kennyb85 Nybegynder
01. marts 2004 - 15:37 #3
http://www.lk.dk/public/vis_type.asp?typeid=11 hmm hvis den side virkede ville der stå noget om det der
Avatar billede kennyb85 Nybegynder
01. marts 2004 - 15:38 #4
http://www.lk.dk/public/s_gen2.asp?what=tekst&sideid=108 <---- hvis det ikke er du snakked om så mpå du undskylde... men det er fremtidens el anlæg...! ;-)
Avatar billede syngre.net-team Nybegynder
01. marts 2004 - 15:41 #5
kennyb85 --> Noget lign. ja --> Og ja det er det nye El anlæg det er de også udstyret med, men husene her er udstyret med en "computer" som man kan logge på via mobil osv. og f.eks. bede varmen om at tænde osv.

Det er nogen bestemte huse/lejligheder som ligger i Malmø
Avatar billede kennyb85 Nybegynder
01. marts 2004 - 15:51 #6
nåå okay.. fair nok.. har ikke hørt noget om det ;-)
Avatar billede syngre.net-team Nybegynder
01. marts 2004 - 15:54 #7
Det var i medierne for ca. 1 år siden, og man skulle også snart begynde på det i Denmark, derfor jeg er lidt ekstra nysgerrig og gerne vil finde lidt mere info omkring disse huse...
Avatar billede ladyhawke Novice
01. marts 2004 - 15:59 #8
Avatar billede syngre.net-team Nybegynder
16. marts 2004 - 13:41 #9
ladyhawke --> Hvis du vil være venlig at smide et "svar" så du kan få dine point, så ville det jo bare være perfekt :-)
Avatar billede ladyhawke Novice
17. marts 2004 - 10:23 #10
ja da :)
Avatar billede syngre.net-team Nybegynder
17. marts 2004 - 18:35 #11
Jamen, så takker jeg for det --> Her får du så lige smidt lidt point efter dig ;-)
Avatar billede ladyhawke Novice
18. marts 2004 - 10:14 #12
Mange tak og god fornøjelse :o)