Avatar billede babyworm Nybegynder
29. februar 2004 - 20:39 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til at komme videre

Hejsa,

Jeg er igang med at lave en side, men er gået kold, jeg ved ikke hvordan jeg skal komme videre.
http://test.nielsenmand.dk/seegert/5

Er der en der gider gøre sig et forsøg... evt. tage et printscreen af siden og så tegne et udkast til hvordan siden kan blive færdig, og vise mig, så jeg kan komme videre :)
Avatar billede nimo15 Nybegynder
01. marts 2004 - 19:24 #1
Hey babyworm..

Du kan tage det billede du har i overskriften og lægge det lodret og lave en menu så det ser sådan ud
_____________________
| |
også have menuen på den måde...

M.v.H

/Nimo

PS: det er ikke lige den bedste konstruktion men kunne ikke gøre det på andre måder. sry :) heller og lykke.
Avatar billede frankeweb Nybegynder
04. marts 2004 - 14:13 #2
Er ikke hjemme lige nu men kan kigge på dte i nat okay?
Du kan starte med at dele billedet du har oppe i toppen op i nogen flere billeder??

Hvis du har msn kan du skrive til mig på: kfcdezign@hotmail.com ellers glemmer jeg dte sq nok bare :p
Avatar billede babyworm Nybegynder
04. marts 2004 - 14:19 #3
DU er add'ed ;)
Avatar billede babyworm Nybegynder
04. marts 2004 - 14:23 #4
Du kan også add mig Patrick(email)nielsenmand.dk hvor (email) skiftes ud med @
Avatar billede jpj3 Nybegynder
18. april 2004 - 23:09 #5
Er du kommet videre med det, eller er du gået helt død. ;-)
Avatar billede babyworm Nybegynder
19. april 2004 - 09:41 #6
Ja... tror at designet bliver: http://test.webdimension.dk/seegert/

Soorry jeg ikke har lukket spørgsmålet
Avatar billede jpj3 Nybegynder
19. april 2004 - 19:21 #7
Det er blevet godt. :)
Avatar billede babyworm Nybegynder
20. april 2004 - 09:10 #8
takker... Fik nok af det mørke.. så fik et flip og fik en god ide :)