Avatar billede jargon Nybegynder
29. februar 2004 - 14:55 Der er 7 kommentarer

Phpnuke dansk?

Hey

Jeg forsøger at få phpnuke til at vike med dansk sprog, men når jeg vælger dansk i phpnuke for nogle af kategorierne de rigtige navne, andre kommer til at hede _efterfulgt af det engelske navn. How to fix? er der evt. en anden dansk .php fil jeg skal hente? i så fald hvor?

se www.barcelonahtx.frac.dk

nb: det er til min mor :)
Avatar billede jargon Nybegynder
29. februar 2004 - 14:58 #1
hmm, det sker åbenbart kun i admin sektionen (det der _login osv). men selve kategorier ne, under modules, bliver stadig ikke oversat (med undtagelsen af home > hjem)
Avatar billede noob2003 Nybegynder
29. februar 2004 - 15:12 #2
Du skal lave din egen menu på dansk, og sætte den ind som menu istedet for.
Avatar billede jargon Nybegynder
29. februar 2004 - 18:23 #3
okay, kan jeg nøjes med at editere nogen filer?
Avatar billede noob2003 Nybegynder
01. marts 2004 - 12:13 #4
Er det noget af dette her du søger ??
Se http://www.mc69.dk
Avatar billede jargon Nybegynder
01. marts 2004 - 14:55 #5
ja noob, lige akkurat!, show me how
Avatar billede noob2003 Nybegynder
01. marts 2004 - 15:01 #6
du skal lave en file under blocks der hedder block-bmenu.php

og indsæt følgende
----- script start --------
<?php

if (eregi("block-bmenu.php",$PHP_SELF)) {

    Header("Location: index.php");

    die();

}

$content = "<strong><big>·</big></strong> <a href=\"\">"._FRONTPAGE."</a><br>
<strong><big>·</big></strong> <a href=\"modules.php?name=Recommend_Us\">"._Recommend_Us."</a><br>
<strong><big>·</big></strong> <a href=\"modules.php?name=Feedback\">Feedback</a><br>
<strong><big>·</big></strong> <a href=\"modules.php?name=FAQ\">"._FAQ."</a><br>
<strong><big>·</big></strong> <a href=\"modules.php?name=Downloads\">Downloads</a><br>

<strong><big>·</big></strong> <a href=\"modules.php?name=Web_Links\">Links</a><br>

<strong><big>·</big></strong> <a href=\"modules.php?op=modload&name=php-agenda\">Kalender</a><br>
<strong><big>·</big></strong> <a href=\"modules.php?op=modload&name=Forums\">Forum</a><br>
<strong><big>·</big></strong> <a href=\"modules.php?op=modload&name=Members_List\">Medlems Listen</a><br><br>
<strong><big>·</big></strong> <a href=\"modules.php?name=Your_Account\">"._TRACK_YOURACCOUNT."</a><br><br>";

?>

---------- script slut -------------
Avatar billede noob2003 Nybegynder
01. marts 2004 - 15:02 #7
men det er nemmer du kontakter mig så kan jeg lave det for dig :-)

e-mail mig på admin@nukehosting.dk