Avatar billede troels_l Nybegynder
29. februar 2004 - 13:07 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Få vist en anden side på en side.

Hvordan gør man sådan at man får vist en andens sides indhold som ikke er på ens hjemmeside på ens egen htmlside???
Avatar billede bartfreak Nybegynder
29. februar 2004 - 13:39 #1
her er mit bud..

<!-- THREE STEPS TO INSTALL BROWSER:

  1.  Copy the coding into the HEAD of your HTML document
  2.  Add the onLoad event handler into the BODY tag
  3.  Put the last coding into the BODY of your HTML document  -->

<!-- STEP ONE: Paste this code into the HEAD of your HTML document  -->

<HEAD>

<SCRIPT LANGUAGE="JavaScript">
<!-- Original:  Rick Johnson (frj11@ev1.net) -->
<!-- Web Site:  http://rickjohnson.tripod.com -->

<!-- This script and many more are available free online at -->
<!-- The JavaScript Source!! http://javascript.internet.com -->

<!-- Begin
function writeLayer(text) {
document.frames['myFrame'].location.href = text;
document.addrForm.location.value = text;
}
function setLayer(text) {
if (text.indexOf("http://",0) <= 0)
text = "http://" +text;
document.frames['myFrame'].location.href = text;
document.addrForm.location.value = text;
}
function onLoad(text) {
if (text != "Microsoft Internet Explorer") {
alert("netscape not supported");
history.back();
}
return true;
}
//  End -->
</script>

</HEAD>

<!-- STEP TWO: Insert the onLoad event handler into your BODY tag  -->

<BODY onLoad="onLoad(navigator.appName)">

<!-- STEP THREE: Copy this code into the BODY of your HTML document  -->

<iframe src="about:blank" width=100% height=90% id=myFrame></iframe>
<center>
<form name=addrForm>
<input type=button value="Gæstebog" onClick="writeLayer('http://www.webguestbook.com/cgi-bin/guestbook/entryguestbook.pl?user=6x100713')">
<input type=button value="Se hvad der er skrevet" onClick="writeLayer('http://www.webguestbook.com/cgi-bin/guestbook/viewguestbook.pl?user=6x100713')">
<input type=button value="Your Own Link" onClick="writeLayer('about:blank')">
Location:
<input type=text name=location value="Type any URL here then press Go" onFocus="this.value=''" size=35>
<input type=button value="Go" onClick="setLayer(document.addrForm.location.value)">
</form>
</center>

<p><center>
<font face="arial, helvetica" size"-2">Free JavaScripts provided<br>
by <a href="http://javascriptsource.com">The JavaScript Source</a></font>
</center><p>

<!-- Script Size:  1.99 KB -->
Avatar billede Kengun Praktikant
29. februar 2004 - 13:52 #2
du kan da bare bygge opp din side i frames/rammer eller så kan du bruge en iframe og smide den anden side ind i en frame/iframe.
Avatar billede Kengun Praktikant
29. februar 2004 - 13:54 #3
som jeg for eksempel har gjort på min webside www.kengun.com (klik "gratis spill" i menyen). NB! Du kan som sagt også bruge en iframe ;)
Avatar billede Slawomir Seniormester
29. februar 2004 - 19:05 #4
her er hvad du også kan bruge:

<body>

<!--webbot bot="HTMLMarkup" startspan -->
<IFRAME id=myfrm name=myfrm align=right
marginWidth=0 marginHeight=0 src="dinlink.php"
frameBorder=0 width=100% scrolling=yes
height="100%">
<!--webbot bot="HTMLMarkup" endspan -->
</IFRAME>

</body>

//burgerking
Avatar billede Kengun Praktikant
29. februar 2004 - 21:00 #5
jeps, en iframe, som jeg også skriver i mit svar ;)
Avatar billede Slawomir Seniormester
01. marts 2004 - 16:48 #6
tja, jeg tro at jeg bliver nødt til at pudse mine briller
Avatar billede Kengun Praktikant
01. marts 2004 - 19:20 #7
nåja, det er da ik så farligt at sige en god ting to gange ;)