Avatar billede claushelth Nybegynder
29. februar 2004 - 09:21 Der er 1 kommentar og
1 løsning

standard billed viewer

jeg har installeret photosho på min xp, og nu er windows billedviser blevet overskrevet af photoshops, så hver gang jeg vil se et billede åbner den photoshop.

Hvordan ændrer jeg denne instilling tilbage?

claus
Avatar billede double-g Juniormester
29. februar 2004 - 10:48 #1
kontrolpanel - mappeindstillinger - filtyper - find jpg gif osv.og vælg "skift" og sæt den til at åbne med Windows billed- og fax fremviser
Avatar billede claushelth Nybegynder
29. februar 2004 - 10:59 #2
ok..hehe...kan også vælge egenskaber for et billede og ændre programmet som skal bruges til åbne det med.
takker alligevel :-)