Avatar billede mrbs Nybegynder
26. februar 2004 - 13:44 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Palm Kontakter til Outlook

Hej!

Jeg har en enormt stor kontakt-liste i min Palm Tungsten E som jeg godt kunne tænke mig at overføre til Outlook!

Men hvordan gør jeg det?

Hvis jeg i PalmDesktop eksporterer til vCard og importerer til Outlook er det kun den første kontakt som bliver importeret... Resten forsvinder nærmest i det tomme rum!

Mads
Avatar billede hpb Nybegynder
26. februar 2004 - 14:55 #1
Hej

Jeg eksporterde som kommaseparerede værdier og importerede dem i outlook.
Men det er et stor arbejde første gang det skal gøres.
Avatar billede mrbs Nybegynder
26. februar 2004 - 15:55 #2
Ja, det er faktisk lidt indviklet...
Og jeg fik det ikke til! Mine telefonnumre fik alle tilføjet: (1) efter forvalg:

+45(1)12345678

Hvordan ungår man det?
Avatar billede hpb Nybegynder
26. februar 2004 - 15:59 #3
Nu har jeg ikke +45 i mine tlfnr. så derfor fik jeg ikke det problem, men hvis du eksporterer som en kommasep. fil, kan du jo bare åbne den i notepad og "søg og erstat"
Avatar billede mrbs Nybegynder
06. marts 2004 - 23:51 #4
Jeg fandt aldrig ud af noget overbevisende effektivt! Jeg kunne godt synkronisere, men der kom bare noget skidt ud af det!

Gider ikke satse på Outlooks kontaktDB