Avatar billede Syska Mester
25. februar 2004 - 14:22 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

Bruge Macro'er i et beskyttet dokument

Hej gutter og gutinder...
Sidder og roder med noget Macro programmering og det går indtil vidre rigtig godt...men er lige løbet med panden ind i muren :-(

Har nogle Formular felter som bruger skal kunne udfylde og ingen andre steder, derfor har jeg låst dokumentet, men så virker mine macro'er ikke til at indsætte tables mere, nogen der kender en work'a'round elller andet man kan gøre....?

Hvis i mangler mere info eller mere uddybelse så sig endelig til...
Avatar billede jkrons Professor
25. februar 2004 - 14:29 #1
Du kan lade din makro fjerne beskyttelsen og slå den til igen.
Avatar billede Syska Mester
25. februar 2004 - 14:31 #2
ActiveDocument.Unprotect
Avatar billede rvm Nybegynder
25. februar 2004 - 14:35 #3
Hus at bruge nedenstående kode til at slå beskyttelsen til igen - ellers tømmes alle dine netop udfyldte felter:

If ActiveDocument.ProtectionType = wdNoProtection Then
    ActiveDocument.Protect wdAllowOnlyFormFields, True
End If
Avatar billede Syska Mester
25. februar 2004 - 14:44 #4
vil du have lidt point???
Avatar billede Syska Mester
25. februar 2004 - 14:55 #5
takker, jeg var nok også kommet ud for det problem, så jeg bukker og takker
Avatar billede rvm Nybegynder
25. februar 2004 - 18:53 #6
Selvfølgelig vil jeg have point - hvis det altså var mig du mente *S*
Avatar billede Syska Mester
25. februar 2004 - 21:31 #7
Tror det var lidt en kombination af begge, men kan vist se på at det ikke var så svært et spm som jeg troede, håber ikke det gør noget jeg hakker lidt ned i de point :-)
Avatar billede Syska Mester
25. februar 2004 - 21:32 #8
hmmmm, kan ikke acceptere svar lige nu, ved ikke hvad eksperten har gang i, kan også ske at jkrons vil have nogle point
Avatar billede jkrons Professor
25. februar 2004 - 22:29 #9
Lidt skader vel aldrig ;-)
Avatar billede Syska Mester
25. februar 2004 - 22:42 #10
hmmm, det virker stadig ik' prøvet igen i morgen så
Avatar billede rvm Nybegynder
18. maj 2004 - 08:49 #11
Prøv igen i dag :-)
Avatar billede rvm Nybegynder
11. juli 2004 - 22:49 #12
Det var ikke mange point du delte ud i denne omgang...