Avatar billede hjml Nybegynder
25. februar 2004 - 13:45 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Hjælp ang. Astudio - Shout box

Hej exper
Jeg har på : http://patriots.frac.dk under tagwall prøvet og sætte den Shout box ind men den kommer med en fejl og er ved at se mig blind i den så ville spørge om der er nogle som kan hjælpe mig ?
Sourcecoden kan i se på : http://astudios.org/2004/index.php?hau=shout_box

Og ja den er cmod´et

/hjml
Avatar billede kgp43 Nybegynder
25. februar 2004 - 13:57 #1
Er det fejlen under Tagwall?

-----
Parse error: parse error, unexpected '<' in /web/www/frac/users/patriots/shout/tagwall.php on line 135
-----

Kan du poste linie 135?
Avatar billede hjml Nybegynder
25. februar 2004 - 14:02 #2
Linie 135 :
class='showmessage'>".$message."</td></tr>\n";
Avatar billede kgp43 Nybegynder
25. februar 2004 - 14:03 #3
prøv dette:

class='showmessage' ".$message."</td></tr>\n";

Kan du evt poste de forrige 5 linier og de efterfølgende 5 ?
Avatar billede hjml Nybegynder
25. februar 2004 - 14:10 #4
else{
$name=stripslashes($name);
$name=strip_tags($name);
$message=stripslashes($message);
$message=strip_tags($message);
if($url){
      if(!strchr($url,"http://")){$url="http://".$url;}
      }
      if($url){$urlornot="<a href='".$url."' target='_blank'>".$name."</a>";}
      else $urlornot=$name;
      $data="<tr><td class='showname'>$urlornot</td></tr><tr><td
class='showmessage' ".$message."</td></tr>\n";

$fp=fopen($shoutfile,"a");
fwrite($fp,$data);
fclose($fp);
echo "<script>
window.location='$PHP_SELF'
</script>
Avatar billede hjml Nybegynder
25. februar 2004 - 14:13 #5
nu er det bare linie 136 der er galt med :o/
Avatar billede kgp43 Nybegynder
25. februar 2004 - 14:13 #6
">" skal stadig være der, som det er nu bliver <td ikke lukket.
Avatar billede hjml Nybegynder
25. februar 2004 - 14:15 #7
hvad mener du ?..
Avatar billede AnyFellow Mester
25. februar 2004 - 14:58 #8
Hvis man gad kigge i bunden af den side koden er hentet fra, kan man se at lige netop den linje i roder med, skal stå på én linje, og ikke på to linjer, som den kommer til ved en copy-paste.

$data="<tr><td class='showname'>$urlornot</td></tr><tr><td class='showmessage'>".$message."</td></tr>\n";

I've found that when pasting the code from here one line of it will bug it out, because it's broken to two lines. You have to put the line that defines the "data" variable on one line!
(that's the tenth line from the bottom)
Avatar billede kgp43 Nybegynder
25. februar 2004 - 15:06 #9
ahh... det forklarer jo en del :)
Avatar billede hjml Nybegynder
26. februar 2004 - 08:46 #10
eehmm virker ikke helt..nu er der bare en fejl på line 134
Avatar billede AnyFellow Mester
26. februar 2004 - 13:27 #11
Vis venligst koden på linje 134... (og et par af linjerne før linje 134)
Avatar billede hjml Nybegynder
03. marts 2004 - 08:35 #12
Har kigget på den her weekenden over og har fået den næsten til at virke, men der er stadigvæk problemer kan ses på : http://patriots.frac.dk den vil kun hvise "url" men ikke navn og ens shout :o(
hvis i vil have koden så sig til :o)