Avatar billede bobob Nybegynder
30. januar 2001 - 21:57 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Mine Ikoner er i stykkker???

Jeg har WinMe og har kørt uden problemer i lang tid men det stoppede for nyligt:(

Mit problem er at mine ikoner som filmapper explore ikon i foretrukne og taskbaren er totalt udtværet.
Alle mine andre små ikoner fra menuen programmer er også i stykker ser ud som stiplede linier eller meget lidt tydligt.

Har updateret nyeste explore service pack kørt scandisk og endog prøvet at genoprette
tidligere oprettelses tidspunkter men uden succes:(

Er der nogen der ved hvordan dette kan løses uden jeg skal installere oveni??

Avatar billede cyber_freak Nybegynder
30. januar 2001 - 22:24 #1
måske ikke det fedest svar, men geninstallere windows.har selv prøvet det :-(
Avatar billede bobob Nybegynder
30. januar 2001 - 23:33 #2
Det virkede ikke:(((
Avatar billede cyber_freak Nybegynder
31. januar 2001 - 00:02 #3
prøv at installere win98,tror det går væk
Avatar billede smirnoff Nybegynder
31. januar 2001 - 11:59 #4
efter jeg engang installerede et icon-sæt og efter et stykke tid afinstallerede dem igen, har jeg i win98 oplevet at iconerne \"skifter rundt\" - at programmer ligepludselig har et ikon for f.eks explorer osv...hvordan windoze styrer de ikoner er umuligt at udtale sig om (for mig anyway)
Avatar billede monster2000 Nybegynder
24. februar 2001 - 13:52 #5
BOBOb

der skal flere point til

Jeg har samme problem som du NÆSTEN

men 70 % af min iconer er dækket af et andet icon \" det er det icon som spillet spider bruger\"

hvis jeg smutter ind under genvejen og prøver at skifte icon sker der minus det er stadig væk det samme lort

Damn jeg hader Winme

Avatar billede ellert Nybegynder
18. marts 2001 - 19:51 #6
Jeg har lige haft det samme problem med WinME, men jeg ventede bare og så gik det væk... Mit Råd... :)
Avatar billede bobob Nybegynder
02. april 2001 - 07:20 #7
ellert,
Du havde ret... vent og genstart nogle gange så forsvinder det af sig selv...weird:)