Avatar billede satanic_raven Nybegynder
24. februar 2004 - 14:00 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Hvordan anvendes disse 2

Har snart drejet min hjerne af led, i et forsøg på at finde ud af hvordan følgende 2 koder anvendes:

Date.getTime()

og

window.find(s [,b,b])

Nogen der kan forklare hvordan de anvendes???

S.R.
Avatar billede o-zone Nybegynder
24. februar 2004 - 14:05 #1
getTime() giver dig antallet af milisekunder siden midnat 1/1 1970
Avatar billede roenving Novice
24. februar 2004 - 14:10 #3
.find er en NS4 only-ting, som gør det samme som browserens søgefunction ...

s er søgestrengen, b,b er booleans (true/false) for match store/små bogstaver hhv. søgeretning !-)
Avatar billede satanic_raven Nybegynder
24. februar 2004 - 14:11 #4
o-zone -> "getTime() giver dig antallet af milisekunder siden midnat 1/1 1970"

Ved godt HVAD de gør, kan bare ikke få dem til at virke...

fx. burde "x = Date.getTime()" jo definere "x" som antallet af ms. siden midnat 1/1 1970... Men når jeg prøver, melder den bare fejl...

S.R.
Avatar billede o-zone Nybegynder
24. februar 2004 - 14:19 #5
var x = new Date();
document.write(x.getTime());
Avatar billede o-zone Nybegynder
24. februar 2004 - 14:20 #6
Du kan KUN kalde metoden getTime() fra en instans af objektet Date ... dvs. du skal starte med at få dig et Date-objekt
Avatar billede satanic_raven Nybegynder
04. marts 2004 - 16:55 #7
K... Hvis roenving lige gider smide et svar, så får i lige nogle point...

S.R.
Avatar billede satanic_raven Nybegynder
05. marts 2004 - 13:24 #8
Han smider åbenbart ikke et svar... Du får bare det hele så o-zone...

S.R.
Avatar billede roenving Novice
05. marts 2004 - 14:10 #9
Tjah, det er jo det med at nå at komme forbi !-)

-- og jeg overlever i hvert fald nok !o]