Avatar billede Morten Nybegynder
24. februar 2004 - 13:07 Der er 2 kommentarer og
3 løsninger

Værktøjslinie med skabelon

Hej

Jeg har en skabelon på min pc - hvor jeg har tilknyttet en værktøjslinie - andre brugere har ikke skabelonen - hvordan gør jeg så værktøjslinien tilgængelig for dem?
24. februar 2004 - 13:14 #1
Der er flere muligheder:

1. Placer skabelonen så den er tilgængelig for alle brugere.
2. Eller kopierer værktøjslinien til en anden skabelon, som er tilgængelig for andre brugere.

Arbejder du i et netværk eller er det andre brugere på samme computer, du taler om?
Avatar billede Morten Nybegynder
24. februar 2004 - 13:32 #2
Et netværk

Skabelonen kan ikke være tilgængelig...

Kan man ikke knytte den via noget VBA...? Altså når jeg skaber det nye dokument udfra min skabelon ?
Avatar billede rvm Nybegynder
24. februar 2004 - 14:35 #3
1. Opretter en skabelon, hvor din værktøjslinie ligge i
2.1 Kopier skabelonen ud i alle brugernes opstartsbibliotek (kan findes under Instillinger)
eller
2.2. Ret alle brugernes sti til opstartsbibliotekt, så den peger ud på et netværk og placer skabelonen der.
Avatar billede Slettet bruger
25. februar 2004 - 23:38 #4
Hvis I har et fællesdrev/mappe i netværket gør du følgende

Lav en mappe kald den f.eks. globalskabelon. Her lægger du enten den skabelon du har i forvejen eller en hvor du har kopieret din værktøjslinje (og eventuelle makroer over i). Hos den enkelte bruger skal du nu ændre stien til startup mappen, til den mappe, hvor du har skabelonen liggende (Tools-Options-Fanebladet File locations). Husk, at alle brugere skal have lukket word, hvis du senere skal ændre i skabelonen.
Avatar billede Morten Nybegynder
05. maj 2004 - 00:56 #5
lukker