Avatar billede com3 Nybegynder
24. februar 2004 - 12:42 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

ubrugt i ca.20 minutter og låser

Hej jeg har winxp pro og den kører fint, men hvis jeg lader den stå i ca. 20 minutter og vil bruge den igen begynder den at låse og jeg må resette den ctlr alt delete virker ikke.

xp2600+
asus a7n8x-x
512 ddr pc 3200
point of view fx5200
soundblaster 5,1 live

hilsen kim
Avatar billede resten Nybegynder
24. februar 2004 - 12:47 #1
Det er ikke fordi den går i standby ?
Avatar billede com3 Nybegynder
24. februar 2004 - 13:25 #2
nej alt i strøm er sat til aldrig
det sker kun når den har stået ubrugt i ca. 20 minutter og jeg vil bruge den igen så låser den , men musen kan godt køre alt andet er låst
Avatar billede resten Nybegynder
24. februar 2004 - 14:00 #3
Har den aldrig gjort det før eller har den altid drillet ?
Avatar billede com3 Nybegynder
24. februar 2004 - 22:50 #4
den har ikke gjort det før ,det er sket efter sidste format, men der er ikke skiftet noget hardware ud, jeg har prøvet at opdater driver og fjerne driver, det er mærkeligt der kører perfekt, men står den stille i ca 15-20 min. den kan godt åbne det første klik men næste så kommer der bare et timeglas som jeg kan flyte med musen og det går aldrig væk så jeg til sidst er nødt til at trykke på reset
Avatar billede resten Nybegynder
25. februar 2004 - 08:52 #5
Prøv at se i din logbog om der skulle stå noget ud for det tidspunkt den gør det.

Kontrolpanel-administration.
Avatar billede com3 Nybegynder
27. februar 2004 - 09:26 #6
hej igen jeg tror at det var et windows update problem , den der med update af usb 1.1 og 2.0, jeg har geninstalleret alt og opdateret alle vigtige, og kun direkt x 9.0b under anbefales, nu hænger den ikke mere når den har stået i 20 min eller længere , men du skal have tak som den eneste der har svaret

vh kim
Avatar billede resten Nybegynder
27. februar 2004 - 09:28 #7
Jammen selvtak Kim.
Avatar billede com3 Nybegynder
27. februar 2004 - 09:29 #8
hvordan giver jeg dig de der point
Avatar billede resten Nybegynder
27. februar 2004 - 09:31 #9
Ja så skal jeg lige lægge et svar :o)