Avatar billede herch Nybegynder
23. februar 2004 - 14:39 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Hvordan skiftes navn på ikon i værktøjslinie - løbende

Jeg har oprettet et ikon i værktøjslinien, som indeholder en makro, som kaldes "Kopi" og som indsætter tekst i dokumentet.
Når "Kopi" bliver aktiveret vil jeg gerne skifte navn på ikon til "Slette kopi", så hvis brugeren igen aktiverer ikon - vil teksten blive slettet.
Avatar billede rvm Nybegynder
23. februar 2004 - 16:02 #1
Prøv at arbejde lidt med følgende kode:

'Opret knap
    Set con = Application.CommandBars("Standard").Controls.Add(Type:=msoControlButton, _
    Before:=7)
    con.Caption = "PDF"
    con.OnAction = "LavPdfFil" ' makro den kører
    con.Style = msoButtonAutomatic
    con.Style = msoButtonCaption
    Set con = Nothing

'Slet knap

Application.CommandBars("Standard").Controls("PDF").Delete
Avatar billede herch Nybegynder
09. marts 2004 - 10:42 #2
Tak for hjælpen - den er løst.
Avatar billede rvm Nybegynder
09. marts 2004 - 22:33 #3
Så får du lige et svar *S*
Avatar billede rvm Nybegynder
18. maj 2004 - 08:51 #4
Lukker du lige spørgsmålet, når det nu er løst :-)
Avatar billede herch Nybegynder
29. november 2004 - 12:58 #5
TAK
Avatar billede rvm Nybegynder
29. november 2004 - 13:16 #6
Jeg ligger lige set svar så du kan give mig point, hvis du får lyst :-)
Avatar billede herch Nybegynder
29. november 2004 - 13:28 #7
Hvorfor får du ikke point? jeg har jo accepteret????
Avatar billede rvm Nybegynder
29. november 2004 - 13:30 #8
Men du kunne ikke vælge mig, da du accepterede, da jeg ikke havde lagt et svar. Hvis du kikker nøje efter, så er det dig selv der har fået pointene :-) Men lad det nu ligge - jeg lever nok fint uden :-)
Avatar billede herch Nybegynder
29. november 2004 - 13:36 #9
Ja, det er korrekt - det var ikke muligt at vælge dig - hvordan kan jeg så give dig dem? Der skal være orden i tingene.
Avatar billede rvm Nybegynder
29. november 2004 - 14:14 #10
Det behøver du ikke :-)

Men ellers opretter du et nyt spørgsmål og skriver at det er point til dette spørgsmål. Jeg svarer så på det nye spøgsmål og så kan du tildele mig point.
Avatar billede herch Nybegynder
29. november 2004 - 14:31 #11
jeg har oprettet nyt spørgsmål nu.